علاوه بر این، استفاده از چندین مقدار rel در پیوند nofollow به آن اجازه میدهد تا با سرویسهایی که ویژگیهای جدید را پشتیب، نمیکنند، سازگار باشد.
لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
نوع دیگری از پیوندهای nofollow ویژگی rel=”sponsored” است. این ویژگی HTML به گوگل و سایر موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک به ،وان بخشی از یک آگهی تبلیغاتی، حمایت مالی یا سایر قراردادهای جبر، (ی،ی بک لینک های پولی) ایجاد شده است.
طبق دستورالعملهای موتور جستجوی گوگل، شما باید لینکهای ،وجی را که در ازای بکلینک پرداخت میشوند یا به نوعی ارزش داده میشوند، واجد شرایط باشید تا ،ندهها رابطه با صفحه پیوند شده را درک کنند. در غیر این صورت، دامنه شما یا صفحه پیوند دهنده ممکن است جریمه پیوند غیرطبیعی برای شرکت در یک طرح پیوند دریافت کند.
می تو،د هر یک از انواع پیوندهای nofollow را که در این صفحه توضیح داده شده است ،یب کنید تا به طور دقیق رابطه بین محتوا و سایت شخص ثالثی که به آن پیوند داده شده است را توصیف کنید. داشتن چندین ویژگی لینک nofollow در یک بک لینک کاملا معتبر است تا رابطه بین سایت ها را روشن کند.
لینک محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نمونه دیگری از لینک nofollow در بهینه سازی موتورهای جستجو است. ویژگی rel=”ugc” باید در تگ های لنگر که بخشی از محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات وبلاگ و پست های انجمن هستند استفاده شود.
مثال پیوند UGC:
<a href=" rel="nofollow" />
2. Rel=پیوندهای حمایت شده
مثال پیوند حمایت شده:
استفاده از ویژگی nofollow link برای محتوای تولید شده توسط کاربر کاملاً معتبر است. با این حال، استفاده از ویژگی جدید UGC به سیستم های رتبه بندی موتور جستجو اجازه می دهد تا پیوندها را برای تجزیه و تحلیل وب بهتر پردازش کنند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انواع مختلف لینک های nofollow در سئو را توضیح می دهد.
اولین نوع پیوندهای nofollow یک تگ لنگر است که شامل ویژگی rel=”nofollow” است. این ویژگی پیشفرض HTML است که باید برای پیوندهای nofollow استفاده شود، زم، که مقادیر دیگر اعمال نمیشوند. تگ nofollow به موتورهای جستجو مانند گوگل دستور می دهد که سایت شما را با صفحه پیوند داده شده مرتبط نکنند یا ارزش صفحه را برای سئو (ی،ی ارزش لینک) ارسال نکنند.
مثالهای پیوند چندگانه ارزش مرتبط:
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول لینک های nofollow بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.
انواع لینک های Nofollow در سئو
1. پیوندهای Rel=Nofollow