انتشار آهسته گپ بینگ برای کاهش تعصب تصادفی است

طراحی لوگوی بینگ کوزه نی

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/bing-chat-tests-random-to-reduce-bias-35624.html

حقیقت این است که وقتی یک به‌روزرس، برنامه اندروید را منتشر می‌کنید، توسعه‌دهندگان این گزینه را دارند که به‌تدریج به‌روزرس، را نیز عرضه کنند. ما تمایل داریم این کار را در شرکت خود انجام دهیم تا بتو،م هرگونه مشکل احتمالی را که در ابتدا در آزمایش خود مشاهده نکردیم، اما با بخش کوچکی از کاربران برنامه خود قبل از اینکه همه تغییرات را ببینند، نظارت کنیم. من واقعاً نمی‌توانم کنترل کنم چه ،ی آن به‌روزرس،‌ها را می‌بیند، خارج از پروازهای آزمایشی برنامه بسیار کوچک.

تصادفی – همیشه کاملا تصادفی، در غیر این صورت ما تعصبات را معرفی می کنیم.

— میخائیل پاراخین (@MParakhin) 20 ژوئن 2023

میخائیل پاسخ داد، “تصادفی – همیشه کاملا تصادفی، در غیر این صورت ما تعصبات را معرفی می کنیم.”

این توییت ها هستند:

بینگ و سایر شرکت‌های نرم‌افزاری مانند گوگل تمایل دارند ویژگی‌های جدید را به آرامی عرضه کنند. بنابراین ممکن است یک ویژگی جدید را ابتدا برای 1٪ از کاربران، سپس 10٪، سپس 50٪ و سپس در نهایت 100٪ از کاربران ارائه کنند. میخائیل پاراخین از مایکروسافت بینگ در این مورد گفت: این عرضه به صورت تصادفی برای کاهش تعصب انجام می شود. توییتر.

از میخائیل پاراخین پرسیده شد، “چگونه حساب هایی را ارزیابی می کنید که به کدام حساب ها دسترسی دارند؟” بینگ چگونه تصمیم می گیرد که چه ،ی باید به یک ویژگی جدید دسترسی داشته باشد و چه ،ی نباید به آن دسترسی داشته باشد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است