هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، این نکته را در جریان سخنر، بعدی SMX امروز صبح به ما گفت. در حالی که این چیزی عملی یا چیزی نیست که ،وماً امروز مهم باشد، من فکر نمیکنم ،ی در صنعت سئو تا به حال شنیده باشد که پاندا به Coati تبدیل شده است.
هیونگ جین کیم به ما گفت که پاندا مهم است و به این دلیل راهاندازی شد که گوگل نگران بود وب به سمتی میرفت که آنها نمیخواستند، دقیقاً مثل امروز با بهروزرس، محتوای مفید. گوگل چنین تغییرات الگوریتمی را نه تنها برای بهبود کیفیت جستجو، بلکه برای تشویق تولیدکنندگان محتوا به ایجاد محتوای بهتر انجام می دهد.
درباره نویسنده

آیا می دانستید که الگوریتم پاندا گوگل از سال 2012 دیگر وجود ندارد؟ در طول سالها نه تنها در الگوریتم رتبهبندی اصلی گنجانده شد، بلکه در برخی مواقع به الگوریتم جدیدی به نام یک حیوان جدید – Coati تبدیل شد.
به گفته کیم، با گذشت زمان، پاندا نیز تکامل یافت و به کواتی تکامل یافت. کواتی یکی دیگر از حیوانات سیاه و سفید است.
در اینجا می تو،د درباره الگوریتم پاندا گوگل بیشتر بد،د.
جدید در زمین موتورهای جستجو
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.