دادههای جستجو به خودی خود میتوانند ارزشمند باشند، اما زم، که با سایر منابع داده شخص اول جفت شوند، حتی قدرتمندتر میشوند. بنابراین، چه چیزی شبیه است؟
جستجو + داده های رفتار سایت = تجربیات بهتر کاربر
زم، که ما از لحاظ تاریخی در مورد بازاریابی بین کانالی صحبت کرده ایم، به خصوص زم، که به جستجو مربوط می شود، «کانال های دیگر» معمولی عبارتند از: اجتماعی پولی، ،ده فروشی الکترونیکی، نمایش و غیره.
جستجو همیشه یک کانال مهم بوده است (به نظر من بسیار بیطرفانه)، و با افزایش نقش آن در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری، حیاتیتر میشود.
اگر بله، چقدر فعال بودهاند، و چه ابردادهها و فعالیتهایی را میتو،م به مدلهای ت،یمبندی مشتری خود اضافه کنیم؟
ما همچنین می د،م که آنها به ،ید آن وسایل کمپینگ فکر می کنند اکنون.
اما جستجو نیز نقش مهمی ایفا می کند. این مکان منحصر به فرد به چند دلیل است.
کاربران به طور هدفمند با سایت شما درگیر هستند
این بدان م،است که هر تعاملی که با مشتریان بالقوه داریم بسیار عمدی است. آنها این انتخاب را انجام دادهاند که نه تنها به دنبال چیزی که ما ارائه میدهیم بگردند، بلکه از آن بازدید کنند ما سایت. م،ی آن این است که…
کلیک ها دارای هدف بالا و سیگنال های زمان بندی قوی هستند
گاهی اوقات، مصرفکنندگان تقریباً فوراً جهش میکنند، در حالی که برخی اوقات، بیش از 10 صفحه را مشاهده میکنند و بیش از 15 دقیقه را صرف مرور سایت میکنند.
این ابرداده می تواند و باید برای ایجاد بخش های مشتری استفاده شود. امتیازات تمایل به ،ید را می توان بر اساس رفتار در محل به دست آورد.
و احتمالاً بسیاری از پستهای وبلاگ، مقالات، وبینارها، پاد،تها و غیره را دیدهاید که در مورد اینکه چگونه دادههای شخص اول مسیری برای انطباق با آینده بدون کوکی هستند صحبت میکنند.
توصیه میکنیم از این اطلاعات برای اطلاعرس، بهتر فهرستهای هدفگیری و سرکوب خودکار مشتری استفاده کنید تا به ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی مجدد اضافه شود.
همانطور که مصرف کننده وب سایت، متن، تصاویر و ارزش پیشنهادی را هضم می کند، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.
درباره نویسنده
Matthew Mierzejewski معاون ارشد جستجو در مرکل جایی که او مسئول تحویل، عملیات، محصول و فروش جستجوی ایالات متحده (SEM، SEO) است. مت در چندین میزگرد صنعتی، وبینارها مشارکت داشته است و همچنین به ،وان رهبر Google SEM بتا خدمت کرده است. مت پذیرش مرکل از فرصتهای محصول جدید صنعت و موتور جستجو را ارزیابی و پشتیب، میکند و بهترین روشها را بر اساس اه، عملکرد کلیدی برای مشتریان Merkle ایجاد میکند. علاوه بر این، مت مرتباً در مصاحبههای Google، MediaPost و سایر رسانهها برای نظرات خود در مورد وضعیت صنعت بازاریابی آنلاین شرکت کرده است. مت همچنین برای سخنر، و شرکت در رویدادهای صنعتی مانند SMX Advanced، ad:tech و Med،ost Search Insider Summit دعوت شده است.
منبع: https://searchengineland.com/capturing-first-party-data-search-389342
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
برای مثال، پست مستقیم را در نظر بگیرید.
جستجو یک کانال جذب تقاضا است که تعامل هدفمند و هدفمند را با بهره مندی از یک کوکی شخص اول نشان می دهد.
ما باید شروع کنیم که کانال های آفلاین خود را نیز در آن مکالمات قرار دهیم.
جدید در زمین موتورهای جستجو
اکنون ما یک ا،ام دیگر داریم: گرفتن اطلاعاتی که دست سازان به ما می دهند تا بسازیم همه از تجربیات خود با نام تجاری ما بهتر است.
فراتر از سایت، برندها همچنین توانایی دسترسی به این مشتریان شخص اول را در سایر تجربیات دیجیتالی پولی و ارگ،ک، مانند تبلیغات اجتماعی و ایمیلهای سفارشی، خواهند داشت.
جستجو + CRM = بهتر است غیر دیجیتال تماس با ما
«جستجو» مسئولیت جدیدی دارد که دادههای شخص اول با هدف بالا را دریافت کرده و از آن در ا،یستم بازاریابی استفاده کند.
به دست آوردن یک کلیک تبلیغاتی تنها نیمی از نبرد است.
جستجو یک استثنای نادر است. مصرف کنندگ، که با آنها درگیر هستیم فعالانه دست خود را بالا می برند و ما کمکی برای رفع نیازهای آنها نشان می دهیم.
در نهایت، نامه فیزیکی را می توان متن، با فرد و نیازهای آنها تنظیم کرد. تحویل یک بروشور کارت پستال، یک پاکت نامه یا یک کاتالوگ به بخش های مختلف مشتریان امکان پذیر می شود.
نقش جستجو در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری
راهنما ما به ،وان بازاریاب های جستجو همیشه این بوده است که با ،، که به دنبال آن هستند ملاقات کنیم، زم، که به دنبال آن هستند، به گونه ای که مسئولیت ،ب و کار ما را بر عهده دارد.
آیا مصرف کننده در لیست ایمیل یا لیست پستی ما است یا قبلاً ،ید کرده است؟
ما میتو،م اطلاعات ارزشمندی در مورد یک شخص بیاموزیم، حتی اگر بلافاصله ،یدی انجام ندهد.
همانطور که فرصتهای است،اج دادهها از کوکیهای شخص ثالث کمتر و کمتر میشود و باغهای دیواری حصارهای خود را بلندتر و بلندتر میسازند، این اهمیت همچنان افزایش مییابد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.