افزونه های تبلیغاتی گوگل به عنوان دارایی تغییر نام می دهند

به نظر می رسد. ابزار پیش‌نمایش در مدیر تبلیغات به‌طور خودکار به‌روزرس، می‌شود تا بتو،د دارایی‌های برنامه افزودنی برای تبلیغات خود را ببینید. Google همچنین دارایی های توصیه شده را بر اساس اه، کمپین شما نشان می دهد. دارایی‌هایی که در این مرحله از فرآیند راه‌اندازی ایجاد می‌شوند، زم، که روی کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی دیگر کار می‌کنید، در دسترس خواهند بود.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-ad-extensions-are-being-re،nded-as-،ets-387983چرا ما اهمیت می دهیم. گردش کار و گزارش های جدید می تواند به تبلیغ کنندگان بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد کمپین ها و دارایی های آنها بدهد. تنظیم مجدد رابط کاربری Google همچنین می‌تواند ایجاد و مدیریت دارایی‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر کند، زیرا اکنون می‌توان آن را در همان مرحله ایجاد کمپین اصلی انجام داد.

گوگل به تازگی اعلام کرده است که ،دهای تبلیغاتی به دارایی‌ها در رابط کاربری Google Ads تغییر نام خواهند داد. این تغییر طی دو هفته آینده اعمال خواهد شد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


منوی جدید «آگهی‌ها و دارایی‌ها». صفحه “دارایی ها” گزارش هایی برای همه دارایی ها در سراسر حساب خواهد داشت. ،اوین و توضیحات در نمای «دارایی» هستند در حالی که ج، «تعاون» بخش‌هایی مانند تصاویر و قیمت‌ها را نشان می‌دهد. برای مشاهده آسان تر و تجزیه و تحلیل عملکرد، می تو،د گزارش ها را بر اساس نوع دارایی نیز فیلتر کنید.

ETA را راه اندازی کنید. گزارش‌های یکپارچه در صفحه «دارایی‌ها» در هفته‌های آینده برای همه انواع کمپین‌هایی که قبلاً از افزونه‌های تبلیغاتی پشتیب، می‌،د، منتشر می‌شود و گزارش ،یب‌های به‌روزرس، شده در چند ماه آینده منتشر می‌شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

این ی،ی چی پیش از این، ایجاد و مدیریت دارایی هایی مانند ،د تماس یا پیوندهای سایت در مرحله جداگانه ای از فرآیند ایجاد کمپین انجام می شد. اکنون، زم، که یک کمپین Search یا Performance Max راه‌اندازی می‌کنید، افزونه‌ها (اکنون دارایی‌ها) در همان مرحله ایجاد می‌شوند.

حساب خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا به گزارش‌های جدید دسترسی دارید یا خیر و با طرح‌بندی جدید آشنا شوید. مثل همیشه، مراقب همه دارایی‌هایی باشید که با استفاده از یادگیری ماشینی ایجاد می‌شوند و قبل از انتشار آن‌ها را مرور کنید.


گزارش ،یبی جدید با این گزارش، می‌تو،د عملکرد دارایی‌هایی مانند پیام‌ها و لینک‌های سایت را در برابر سرفصل‌ها و توضیحات ببینید.

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه کامل را از گوگل بخو،د اینجا.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است