Google Analytics اعلام کرد که اکنون میتو،د انتخاب کنید کدام کانالها واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل برای تبدیلهای وب به اشتراک گذاشته شده با Google Ads هستند. کانال پیشفرض کانالهای پولی Google است، اما میتو،د کانالهای پولی و ارگ،ک را انتخاب کنید.
برای اینکه ببینید کدام کانالها واجد شرایط دریافت اعتبار برای هر تبدیل هستند، به برگههای خلاصه تبدیل، جزئیات تبدیل، و کمپینها در Google Ads و در تنظیمات Attribution در Google Analytics بروید.
گوگل نوشت، “اکنون می تو،د انتخاب کنید کدام کانال ها واجد شرایط اعتبار تبدیل برای تبدیل های وب به اشتراک گذاشته شده با Google Ads هستند: کانال های پولی Google (که قبلاً ترجیح داده می شد) یا کانال های پولی و ارگ،ک (قبلاً بین کانالی).”
این کانال ها:
- کانال های پولی گوگل: فقط کانالهای پولی Google Ads واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل هستند.
- کانال های پولی و ارگ،ک: کانالهای پولی و ارگ،ک واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل هستند، اما فقط اعتبار اختصاص داده شده به کانالهای Google Ads در حسابهای Google Ads شما ظاهر میشود.
جزئیات بیشتری در این مورد وجود دارد توییتر.
منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-conversion-credit-google-،ytics-4-35584.html
سپس می تو،د این تنظیمات را در بخش Admin و سپس صفحه تنظیمات Attribution در Google Analytics ویرایش کنید. توجه داشته باشید، میتو،د هر زمان که بخواهید این تنظیم را در Google Analytics تغییر دهید، و این تنظیم بر روی تبدیلهای رو به جلو تأثیر میگذارد.