اطلاعات آماری عکس نمایه کسب‌وکار Google به گزارش‌های عملکرد جدید منتقل نمی‌شود

آیا هیچ یک از شما این معیارهای ع، را برای تجزیه و تحلیل عملکرد ،ب و کار محلی در جستجوی Google و Google Maps مفید و مهم می‌د،د؟

شادی نوشت توییتر “اگر اطلاعات آماری ع، موجود در داشبورد “Google برای ،ب‌وکار من” را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود.”

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا گزارش عملکرد در جستجوی وب برای ،ب و کار شما است که فقط تماس ها، پیام ها، رزروها، مسیرها و کلیک های وب سایت را نشان می دهد:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-business-profile-p،to-insights-going-away-34330.html

Google قرار نیست بخش تجزیه و تحلیل ع، نمایه ،ب‌وکار Google، معروف به «Insights» را از مدیر نمایه ،ب‌وکار به داشبورد عملکرد جدید در جستجو منتقل کند. جوی هاوکینز، یکی از مشارکت کنندگان برتر گوگل و سئوی محلی، روز جمعه این موضوع را تایید کرد.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

این گزارش مربوط به ،ب و کار من در business.google.com است – که در مقطعی از بین می‌رود:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است