اطلاعات آماری عکس نمایه کسب‌وکار Google به گزارش‌های عملکرد جدید منتقل نمی‌شود


Google قرار نیست بخش تجزیه و تحلیل ع، نمایه ،ب‌وکار Google، معروف به «Insights» را از مدیر نمایه ،ب‌وکار به داشبورد عملکرد جدید در جستجو منتقل کند. جوی هاوکینز، یکی از مشارکت کنندگان برتر گوگل و سئوی محلی، روز جمعه این موضوع را تایید کرد.

شادی نوشت توییتر “اگر اطلاعات آماری ع، موجود در داشبورد “Google برای ،ب‌وکار من” را دوست داشتید، این اطلاعات به داشبورد جدیدی که در حال حاضر برای همه ارائه می‌شود منتقل نمی‌شود.”

این گزارش مربوط به ،ب و کار من در business.google.com است – که در مقطعی از بین می‌رود:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا گزارش عملکرد در جستجوی وب برای ،ب و کار شما است که فقط تماس ها، پیام ها، رزروها، مسیرها و کلیک های وب سایت را نشان می دهد:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

آیا هیچ یک از شما این معیارهای ع، را برای تجزیه و تحلیل عملکرد ،ب و کار محلی در جستجوی Google و Google Maps مفید و مهم می‌د،د؟

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-business-profile-p،to-insights-going-away-34330.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است