اشکال در تبلیغات Google با گزارش اطلاعات اشتراک و مزایده

نه فقط شما – برای حساب های ما نیز نمایش داده نمی شود. دیروز متوجه این موضوع شدم اما فکر کردم که این فقط یک تاخیر در جمع آوری داده ها است. #ppcchat

– ملیسا ال مکی (@beyondthepaid) 31 آگوست 2022

گوگل نیز این مشکل را در صفحه وضعیت تبلیغات گوگل با این پیام:

ما از مشکلی در Google Ads که ا،ر کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد آگاه هستیم. ما یک به‌روزرس، را تا تاریخ 1 سپتامبر 2022، ساعت 10:00 بعد از ظهر UTC ارائه خواهیم کرد که در آن جزئیات زم، که انتظار داریم مشکل را حل کنیم، ارائه خواهیم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که این زمان تفکیک یک ،ن است و ممکن است تغییر کند.

این مشکل مربوط به تأخیر در گزارش داده‌های مربوط به اشتراک آمار و اطلاعات مزایده برای کمپین‌های جستجو از 29 اوت 2022 است. تیم‌های ما فعالانه برای رفع مشکل تلاش می‌کنند. این تأخیر گزارش هیچ تأثیری بر ارائه آگهی‌ها یا استراتژی‌های مناقصه خودکار ندارد.

Ginny Marvin، AdsLiaison گوگل، یک اشکال را در گزارش‌های Share و Auction Insights برای کمپین‌های جستجوی Google Ads که از 29 آگوست شروع می‌شود، تایید کرده است. جینی گفت که این فقط یک مشکل گزارش است و “بر ارائه تبلیغات یا استراتژی های مناقصه خودکار تاثیر نمی گذارد.” توییتر.

PPCGreg و سایر PPC ها قبلاً متوجه این موضوع شده بودند و این اسکرین شات ها را از این مشکل به اشتراک گذاشتند:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-bug-share-auction-insights-reporting-34025.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است