استفاده از ویدئوها در استراتژی جستجوی ارگ،ک خود برای جذب مشتریان در هر مرحله اصلی از سفر ،ید آنها یکی از بهترین نمونههای چگونه سئو و فروش می تواند کمک کند یکدیگر. ویدیوها را هم در استراتژی SEO و هم در استراتژی CRO قرار دهید و احتمالاً نتایج بسیار بهتری را در هر دو جنبه خواهید دید.
در اینجا نمونهای از هر دوی این بخشها است که در بالای صفحه نتایج جستجو رتبهبندی میشوند، و نتایج ارگ،ک را به زیر ،مت بالای صفحه نمایش میدهند. به یک ویدیوی مارک بسیار خوب توسط Lowes توجه کنید که برای یک پرس و جو بسیار مرتبط – البته طول، – ارائه شده است. من شرط می بندم که این باعث ایجاد تعداد زیادی سرنخ برای آنها می شود. همچنین یک برند دیگر – The Home De، – وجود دارد که ویدیوی خود را در چرخ فلک زیر رتبه بندی می کند. به نظر می رسد، هر دوی این برندها تکالیف خود را به خوبی انجام می دهند:
فرآیند جذب مشتری با اولین تماس شما آغاز می شود. چندین مرحله وجود دارد که مصرف کننده قبل از تبدیل شدن به مشتری و سپس مشتری وفادار شدن، طی می کند. سفر ،یدار با شناسایی یا بیان نیاز شروع می شود. سپس این نیاز باید به طریقی برآورده شود.
خلاصه 30 ث،ه ای:
- ویدیوها درگیر می شوند و تبدیل می شوند، و همچنین در جستجوی ارگ،ک رتبه فوق العاده خوبی دارند، که آنها را به رسانه ای عالی برای تبدیل جستجوگران به ،یداران تبدیل می کند.
- ویدیوها می توانند به راهنمایی مشتریان به سمت برند شما در مرحله سفر ،یدار کمک کنند
- در اینجا نحوه ایجاد محتوای ویدیویی که به طور خاص به هر مرحله پاسخ می دهد، آمده است
انواع محتوای بازاریابی ویدیویی که در این مرحله از قیف بهترین عملکرد را دارند عبارتند از:
از آنجایی که قرار است همه این ویدیوها در گوگل رتبه بندی شوند، مطمئن شوید که آنها را با عبارت های جستجوی واقعی که دارای هدف تجاری بالاتری هستند مطابقت دهید.
تصمیم
در این مرحله میتو،د تجربه مشتری خود را از طریق ویدیوهایی که محصول شما را به گونهای که میخواهید موقعیتیابی میکند، افزایش دهید. یک دلیل خوب برای استفاده از ویدیوها در این مرحله این است که آنها محصول شما را در یک زمینه واقعی قرار می دهند، ی،ی دقیقا نشان می دهند که دیگران چگونه از محصول شما استفاده می کنند.
جستارهای جستجوی هدف شما برای این نوع ویدیوها عبارتند از:
- محصول و نام تجاری شما: اگر یک برند تثبیت شده دارید (یا اگر برای آن تلاش می کنید)، نام برند شما در گوگل جستجو می شود و این ویدیوها تضمین می کند که دارایی دیگری را که در SERP های مبتنی بر برند کنترل می کنید، خواهید داشت. اگر در حال انجام یک آفرین ردیابی برند شما در جستجوی ارگ،ک، قبلاً سؤالات جستجوی مهم خود را که مبتنی بر برند است می د،د.
- جست و جوهای رقبا محور: اینها عبارتهای جستجویی هستند که جایگزینهای رقبای شما را بررسی میکنند و دو رقیب را با هم مقایسه میکنند.
موثرترین ویدیوها برای این مرحله عبارتند از:
- ویدیوهای توضیح دهنده برای معرفی مشتری خود با محصول و توصیف جزئیات آنچه ارائه می کنید. ویدیوهای توضیحی ارائه شده است مشکل، بحث کنید که چگونه شرکت شما می تواند راه حل را اثبات کند و ویژگی های محصول و مزایای آن را برای مصرف کننده برجسته کند. به این ویدیوها فکر کنید آهنرباهای سربی: شما می خواهید آنها ارزش ارائه دهند، نه اینکه فقط در مورد محصول شما صحبت کنند.
- ویدیوهای نمایشی محصول برای توضیح نحوه عملکرد یک محصول یا خدمات با جزئیات. آنها تمام مزایای استفاده از محصول را در قالبی قابل فهم برجسته می کنند. آنها اغلب از دستورالعملهای گام به گام برای نشان دادن نحوه استفاده از محصول استفاده میکنند و ممکن است ایدههای نوآورانهای در مورد محل استفاده از آن داشته باشند. یک اسکریپت خوب و ارائه عالی آن را به یک ویدیوی نمایشی محصول برجسته در تمام دوران تبدیل کرده است. ایجاد یک ایده خوب است گا،ی ویدیو در سایت در سایت خود قرار دهید تا این دموها را با بازدیدکنندگان سایت خود به اشتراک بگذارید. ویدئوها صفحات شما را کند می کنند، پس مراقب خودت باش زمان بارگذاری صفحه هنگام استفاده از محتوای تعبیه شده
- ویدیوهای داستان سرایی برای نشان دادن جنبه سبکتر ،بوکارتان، آن را انس، کنید تا با مصرفکننده ارتباط برقرار کند. این ویدیوها داست، در مورد ،ب و کار شما، امیدها، آرزوها و ارزش های آن را بیان می کنند. معمولاً کارمندان و مدیران شرکت در مورد شرکت، تجربیات و کار خود صحبت می کنند. آنها برای ایجاد یک واکنش احساسی طراحی شده اند که رابطه مصرف کنندگان با شرکت شما را تقویت می کند.
دو بخش متمایز که در آن ویدیو می تواند به مشتریان بالقوه شما در هر مرحله از سفر ،ید کمک کند عبارتند از:
- قطعه های ویژه: وقتی Google یک ویدیو را در یک قطعه ویژه گنجانده است، این یک سیگنال قوی است که افراد در جستجوی یک آموزش ویدیویی برای حل مشکل خود هستند. اگر این عبارت جستجوی هدف شماست، ایجاد یک ویدیو ضروری است، به خصوص هنگام بهینه سازی برای مرحله “آگاهی” در قیف.
- چرخ فلک های ویدیویی: Google شامل چرخ فلکهای ویدیویی میشود که هدف ویدیویی ذکر شده باشد. رتبه بندی ویدیوی خود در آنجا اصلاً دشوار نیست، به خصوص وقتی صحبت از جستارهای خاص (با حجم کم) باشد، مانند پرس و جوهای برند محور.
انواع مختلفی از محتوای ویدیویی وجود دارد که می توان در هر مرحله خاص از آنها استفاده کرد. این ویدیوها به تشویق مصرفکننده کمک میکند تا به جای همراهی با رقیب شما، سفر خود را با شما ادامه دهد.
اطلاع
،ب و کارها باید با ارائه اطلاعات، کمک و القای اعتماد به برند شما از طریق این فرآیند به مصرف کنندگان کمک کنند تا تصمیم درستی بگیرند.
این مرحله ای است که مصرف کننده از قبل متعهد به ،ید است و نیاز به تلنگری ملایم در جهت درست دارد. این زم، است که باید بر اعتمادسازی تاکید کنید تا مصرف کننده به برند شما اعتماد کند و محصول شما را ب،د. موثرترین ویدئوها در این مرحله، نظرات و نظرات همتایان هستند.
- توصیفات ویدیویی: اینها بهترین انواع ویدیوها برای اعتماد و ایجاد اطمینان در مشتریان بالقوه شما هستند و برای مرحله نهایی جذب مشتری که تبدیل سرنخ است، ضروری است.
- ویدیوهای داستان سرایی مشتری محور نشان می دهد که مشتریان شما چگونه از محصول در زمینه خلاقانه تر استفاده می کنند.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.
این ویدیوها همچنین باید به دو روش مهم مورد استفاده مجدد قرار گیرند:
- آنها را در صفحات فرود کلیدی خود جاسازی کنید: محتوای ویدیویی روشی شناخته شده برای افزایش تبدیل است، اما در این مورد، راه خوبی برای کمک به مشتریان شماست که در خانه خود احساس راحتی کنند، زیرا پس از کلیک بر روی پیوند در YouTube، همان ویدیو را در صفحه مشاهده خواهند کرد. همچنین ایده خوبی است که این ویدیوها را بر روی خود نگهداری کنید صفحه اختصاصی نظرات مشتریان.
- از این ویدیوها برای کمپین های بازاریابی مجدد خود استفاده کنید. می تو،د از retargeting استفاده کنید در یوتیوب برای ارائه آنها به افرادی که قبلاً مرحله شماره 2 را در سفر ،ید گذرانده اند اما هنوز تبدیل نشده اند.
نتیجه
مطمئن شوید که ویدیوهای شما دارای مارک خوبی هستند تا قابلیت تشخیص را ایجاد کنند: از لوگو و پالت رنگ خود در تصویر کوچک ویدیوی خود استفاده کنید، همانطور که در نتایج جستجو نشان داده می شود.
با نمایش محتوای ویدیویی در تمام نتایج جستجو، استفاده از ویدیوها برای هر سه مرحله در سفر مصرف کننده منطقی است. بهترین چیز در مورد ویدیوها این است که رتبه بندی فوق العاده خوبی دارند، به خصوص اگر آنها را در YouTube میزب، کنید و بهینه سازی ویدیو را تمرین کنید.
به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/07/14/using-videos-to-optimize-engagement-in-search-driven-buyer-journeys/
هنگامی که آگاهی ایجاد شد، زمان آن فرا رسیده است که تمام این تلاش ها را ادغام کنید و مصرف کننده خود را به مرحله بعدی توجه انتقال دهید.
توجه
با بیش از هشت میلیارد جستجو در سال، سفر ،یدار واقعی پیچیده است و ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. با این حال، برای ساده ، کارها، در اینجا تصویری از مراحل کلیدی که یک فرد برای تبدیل شدن به مشتری شما طی می کند، آورده شده است. از آنجایی که تقریبا 68 درصد تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود، تمام این مراحل به خوبی می تواند در خود گوگل اتفاق بیفتد:
- اطلاع: وقتی یک مصرف کننده متوجه می شود که شما راه حلی برای مشکل دارید، آرزو می کند که حل شود. در بسیاری از موارد (اما نه همه)، این سفر جستجو با یک پرس و جو “چگونه” شروع می شود.
- توجه: زم، که یک مصرف کننده شما را به لیست ارائه دهندگان راه حل احتمالی اضافه می کند
- تصمیم: زم، که یک مصرف کننده معتقد است که شما بهترین راه حل را دارید و تبدیل به یک مشتری پرداخت کننده می شود.
همانطور که از نام آن پیداست، این استراتژی بهینه سازی ویدیو تضمین می کند که مشتریان هدف شما از برند شما آگاه می شوند.
مرحله سوم سفر مصرف کننده، متقاعد ، مصرف کننده علاقه مند است که محصول یا خدمات شما بهترین راه حل را برای مشکل او ارائه می دهد.