از هوش مصنوعی و LLM برای تشخیص مشکلات سئو سایت خود استفاده نکنید
من مطمئن هستم که همه شما آن را دیدهاید، مجموعهای از ابزارهای هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی به ابزارهای موجود اضافه شده است، که توسط LLM ها پشتیب، میشوند، تا سعی کنند در مورد چگونگی بهبود سایت خود به شما توصیه کنند.
“آیا آنها می توانند به طور کلی اطلاعات واقعی را به شما بدهند؟ بله! آیا آنها می توانند اطلاعاتی را به شما بدهند که ربطی به واقعیت نداشته باشد؟ همچنین بله!” گری هشدار داد: «از LLM با مسئولیت خود استفاده کنید و در مورد آنچه از ،وجی آنها میپذیرید بسیار حساس باشید، در غیر این صورت سواری بسیار ناامیدکنندهای خواهید داشت.
او افزود: «همچنین به یاد داشته باشید که LLM ها دچار توهم می شوند؛ با فشار دادن به روش صحیح، اطلاعاتی را به شما می دهند که کاملاً از واقعیت جدا شده است، زیرا پیش بینی های مربوط به ترتیب کلمات منطقی است.
در اینجا اسکرین شات از پست گری در لینکدین آمده است:
گری نوشت: “LLM ها فاکتور واو بسیار بالایی دارند، اما هیچ سرنخی در مورد وب سایت شما ندارند؛ از آنها برای تشخیص مشکلات احتمالی آن استفاده نکنید.”
اینها ابزار هستند و مانند هر ابزاری، کورکورانه از راهنمایی ها و توصیه های آنها استفاده نکنید و آنها را اجرا کنید. آنچه را که می گویند مرور کنید و به این فکر کنید که آیا اجرای آن منطقی است یا خیر. درست مانند زم، که از Bard یا ChatGPT یا Bing Chat استفاده میکنید، مید،د که وقتی پاسخها غیرفعال هستند، قبل از اجرای این پیشنهادات تحقیق کنید. و اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، احتمالاً منطقی است که از استفاده کامل از این ابزارها خودداری کنید تا زم، که واقعاً سئو را به خوبی بشناسید.
گری ایلیز از تیم جستجوی گوگل گفت لینکدین که باید از استفاده از LLM و AI برای تشخیص مشکلات احتمالی SEO یا سایر مشکلات سایت خود اجتناب کنید. گری نوشت: “از آنها برای تشخیص مشکلات احتمالی آن استفاده نکنید.”