از علف های هرز خارج شوید

“رسانه پیام است” مفهومی است که توسط نظریه پرداز ارتباطات مارشال مک لوهان ابداع شده است.

در اینجا یک نمونه غذای آماده آورده شده است:

  • ما کمپین های Performance Max را در ابتدای ماه گذشته راه اندازی کردیم.
  • در هشت هفته گذشته، این کمپین‌ها با هزینه کمتری نسبت به کمپین‌های قدیمی، سرنخ‌های بیشتری را جذب ،د. قابل توجه، 8 درصد هزینه کمتر برای هر ،ید و 4 درصد نرخ تبدیل بالاتر.
  • اینها نتایج اولیه عالی هستند که ما انتظار داریم در ماه های آینده با راه اندازی کمپین های اضافی Performance Max آنها را بهبود بخشیم.

از معیارهای موجود در غذای آماده خود برای راهنمایی داده هایی که انتخاب می کنید استفاده کنید. این تضمین می‌کند که داده‌هایی که نشان می‌دهید مستقیماً با هدف اصلی شما مرتبط است.

هنگامی که این سه ،صر را دارید، بازکننده پیش فرض خود را دارید.

از فلش‌ها، فراخوان‌ها، برجسته‌سازی‌ها و نوشتار استفاده کنید تا دقیقاً نشان دهید که توجه شخص باید به کجا برسد. اگر ج،ی با سطرها و ستون های متعدد اضافه کنید، این امر به ویژه مهم است.

آیا تجسم داده های من به وضوح می گوید یکی چیز؟

همچنین به شما کمک می‌کند تا داده‌هایی را که ممکن است به‌طور مماس جذاب باشند، اما مستقیماً به آنچه می‌خواهید بگویید مرتبط نیستند، شناسایی و رد کنید.

هر نمودار یا ج،ی که مستقیماً به غذای آماده شما مربوط نمی شود باید به ضمیمه منتقل شود یا بعداً به ،وان مکمل به اشتراک گذاشته شود.

آیا تجسم داده های من نشان می دهد که کجا باید نگاه کنم؟

داده ها و نمودارها می توانند به سرعت بسیار زیاد شوند و مدیران باید در یک نگاه بدانند چه چیزی مهم است.

نمایش‌های بصری باید گنجانده شود تا به مخاطب شما کمک کند تا داده‌ها را سریع درک کند، نه اینکه آب را گل آلود کند.

این افراد می توانند ایده های شما را به جلو ببرند یا آنها را در مسیر خود متوقف کنند.

شما می تو،د احساس کنید که در مقایسه با تحویل معمول خود در اوج اختصار هستید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


سبک و نحوه ارائه گزارش شما به همان اندازه اهمیت دارد که گزارش سعی دارد بگوید.

در اینجا سه ​​راه برای موفقیت آمیز ، تحویل بعدی شما به یک مدیر ارائه شده است.

1. با یک غذای آماده شروع کنید

مواردی وجود دارد که “بهترین را برای آ، حفظ کنید” توصیه خوبی است. ارائه به مدیران یکی از آنها نیست.

مدیران اجرایی باید بدانند که شما چه کار کرده اید، اما آنها معمولاً نیازی به دانستن نحوه انجام آن ندارند.

او ادعا می کند که نحوه ارسال پیام تعیین کننده نحوه دریافت آن پیام است.

برای کمک به ارزیابی رسانه پیام خود و اطمینان از اینکه برای یک مدیر اجرایی منطقی است، ارائه یا گزارش خود را توسط یک همکار که نه در مورد PPC آگاه است و بازخورد خاصی را بخواهید، مانند:

  • آیا برداشت شما واضح است؟
  • آیا نکته اصلی به سرعت آشکار می شود؟
  • آیا داده ها به وضوح از هدف اصلی شما پشتیب، می کنند؟
  • آیا “کرکی” وجود دارد که بتوان آن را حذف کرد یا اضافی به نظر می رسد؟
  • به نظر خیلی طول، است؟
  • اگر ارائه شفاهی باشد
    • آیا انتقال شما از اسلاید به اسلاید بدون درز است؟
    • آیا از کلمات اختصاری استفاده می‌کنید و توضیح نمی‌دهید که م،ی آنها چیست؟
    • آیا اطلاعات در قالبی ساده سازماندهی شده است؟
  • اگر گزارش مکتوب باشد
    • آیا حروف ربط زیاد است؟
    • آیا آنها مجبور بودند هر جمله ای را دو بار بخوانند؟

آنها باید از همان ابتدا بدانند که غذای آماده چه چیزی باید باشد.

وقتی مخاطبان شما مدیران اجرایی هستند، باید فوراً بدانند که چرا نمودار را درج می‌کنید و چه چیزی باید از آن بگیرند.

این بدان م،است که شما باید هنگام ارزیابی میزان ضروری بودن معیارها، بی رحمانه خسیس باشید و در ایجاد تجسم های جدید برای هر نقطه سخاوتمند باشید.

وقتی ،ت به انتخاب داده‌ها و گرافیک‌هایی می‌رسد که در گزارش‌های خود لحاظ شوند، از چک لیست زیر استفاده کنید.

آیا تجسم داده های من به معیارهای موجود در غذای آماده من اشاره دارد؟

مدیران پرمشغله هستند و در نتیجه اغلب بی حوصله هستند. آنها به نسخه CliffsNotes نیاز دارند، نه نسخه خلاصه نشده.

حتی اگر مراحل بالا را دنبال کنید و بد،د که می‌خواهید پیامتان چه باشد، ممکن است دشوار باشد که بد،د آیا پیام شما همان طور است که می‌خواهید دریافت کنید.

این پیشنهاد با “نامگذاری” پروژه شروع می شود، بنابراین مجری می تواند در صورت نیاز به آن ارجاع دهد.

حتماً برای خودتان هم وقت بگذارید.

برای اینکه آن را به آنها بدهید، ابتدا باید بفهمید که چیست. فرمول من برای غذای آماده دارای سه بخش اصلی است:

  • چه کار کردین؟
  • چی شد؟ (اگر به راحتی آشکار نیست، این را به اه، اصلی پروژه یا ،ب و کار گره بزنید.)
  • مخاطبان شما در مورد آن چه احساسی باید داشته باشند و در آینده چه کاری انجام می دهید؟

با این حال، ممکن است برای مدیر، که به طور منظم با شما ارتباط برقرار نمی‌کنند و هیچ نقطه‌ای برای مقایسه ندارند، گیج‌کننده و گیج‌کننده باشد.

مدیران اجرایی چیزهای زیادی در ظرف خود دارند و زمان کمی برای عبور از همه اینها دارند.

کلمات موجود در بین داده های ایمیل شما تعیین می کند که چگونه داده ها توسط خواننده پذیرفته می شود.

و در نهایت، از آنجایی که این مدیر اجرایی کمیاب است که می‌داند افزایش 4 درصدی در نرخ تبدیل در PPC شگفت‌انگیز است، به آنها می‌گوید که این نتایج واقعاً خوبی هستند و آنچه در آینده خواهد آمد.

2. از داده ها برای حمایت از غذای آماده استفاده کنید، نه اینکه حواس خود را پرت کنید

و آنها باید بدانند که باید در مورد آن چه احساسی داشته باشند و در آینده چه اتفاقی می افتد.

تطبیق دادن تحویل شما به مخاطبان برای هر ارتباطی مهم است، خواه ارائه، ایمیل یا گزارش.

هنگام ارائه نتایج PPC به یک مدیر ارشد یا معاون بازاریابی، بسیاری از بازاریابان این اشتباه را مرتکب می شوند که بیش از حد در علف های هرز کار خود فرو می روند.

غذای آماده شما باید همه چیز را شروع کند، خواه اولین جمله ایمیل شما، چکیده گزارش یا اسلاید ابتدایی ارائه شما باشد.

این بدان م،است که نحوه ارائه شفاهی اسلایدهای خود به اندازه محتوای اسلایدهای شما مهم است.

به همان اندازه که برای ارائه نتایج به رهبری ارشد می تواند اعصاب ،دکن باشد، اگر آن را میخکوب کنید می تواند درها و فرصت ها را نیز باز کند. به یاد داشته باشید: مختصر باشید و از علف های هرز دوری کنید.

آنها باید نتایج را بدانند، اما فقط تا جایی که بر شاخص های کلیدی عملکرد اولیه تأثیر بگذارند.

زیبایی این قالب در این است که به تمام نکات اصلی برخورد می کند و در عین حال توانایی شما را برای تقویت شاعرانه در مورد فرآیند یا معیارهای ثانویه که در واقع برای فردی با ،وان VP اهمیتی ندارد، محدود می کند.

اگر این پیشنهادات کار اضافی به نظر می رسند، به این دلیل است که هستند.

اکنون که غذای اصلی خود را دارید، مسیر روشنی در مورد آنچه که باید در آینده بیاید دارید.

این نشان می‌دهد که چگونه نتایج بر KPI اولیه (در این مورد سرنخ‌ها) تأثیر می‌گذارد، حتی اگر معیارهایی که ما در مورد آنها گزارش می‌کنیم به طور مماسی مرتبط باشند (CPA و CR).

اگر تجسم‌های پیچیده لازم است، از برجسته‌سازی‌ها، فلش‌ها و فراخوان‌ها برای جلب توجه به بخشی که واقعاً مهم است استفاده کنید.

3. آن را توسط یکی از همکاران تیم دیگری اجرا کنید

ارائه به مدیران به م،ای ارائه به تأثیرگذارترین افراد در یک شرکت است و آمادگی متفاوتی را می طلبد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

منبع: https://searchengineland.com/deliver-ppc-results-executives-429300

کوتاه‌تر بهتر است، و محدودیت زم،/کلمه‌ای، حتی یک محدودیتی که خود تحمیل شده باشد، می‌تواند به شما کمک کند مواردی را که مستقیماً مرتبط نیستند حذف کنید و لفظ غیر ضروری را حذف کنید.

ارائه کار خود به افرادی که اهمیت دارند

به یاد داشته باشید که نتایج موفقیت آمیز به این م،است که ارائه خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

نمودار داده فقط باید یک نکته اصلی را بیان کند تا از پوشاندن یا تحت الشعاع قرار دادن غذای آماده شما جلوگیری کند.

ممکن است وسوسه شوید که در دام “بیشتر، بهتر” بیفتید، اما در مقابل وسوسه مقاومت کنید.