از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنید

جفت ، یک استراتژی داده شخص اول با یک استراتژی بازاریابی یک به یک به تیم های شما کمک می کند تا مطمئن شوند که پیام ها هم هدفمند و هم شخصی هستند. این باید از همان اولین تعامل در نقطه مصرف اتفاق بیفتد.

Shutterstock 2203154645 800x450

به کارشناسان داده بپیوندید تا دیدگاه های خود را در مورد اهمیت داده های تمیز، کامل و متصل برای بهینه سازی CRM شما به اشتراک بگذارند.

ثبت نام و شرکت کنید “چگونه از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنیم،” ارائه شده توسط AtData.


جدید در زمین موتورهای جستجو

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/leverage-first-party-data-for-a-winning-crm-strategy-427512

تاکید واقعی بر جمع آوری داده های شخص اول شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است