برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر کانال برای ارائه تجربیات مثبت بسیار مهم است. با این حال، اغلب این به م،ای تکرار و همگامسازی منظم دادههای مشتری در سیستمهای مختلف به منظور ارائه کمپینهای متفاوت و شخصیشده است. اما با تمام این حرکت دادهها، در نهایت با نسخهای از دادههای بازاریابی «زمان واقعی» (نه چندان واقعی) مواجه میشوید.
به Snowflake، MessageGears و مشتری مش، آنها Frontdoor بپیوندید تا یک بحث پویا در مورد اینکه چگونه کل استراتژی تعامل با مشتری شما میتواند و باید حول دادههای شما متمرکز شود – به طوری که بتو،د بهترین کاری را که انجام میدهید بدون نگر، در مورد فناوری انجام دهید.

ثبت نام و شرکت کنید “موتور بازاریابی خود را با قدرت ابر داده روشن کنید.” پیشوارد شده توسط دانه برف.
جدید در زمین موتورهای جستجو