از این 9 اسطوره اساسی بازاریابی محتوا حرکت کنید


خلاصه 30 ث،ه ای:

  • محتوا مساوی با قدرت نیست: ایجاد محتوا به طور خودکار شما را به یک مرجع تبدیل نمی کند
  • اتوماسیون خوب است اما با ابزارهای هوش مصنوعی هوشمند مانع خلاقیت و تخصص نشوید
  • قرار نیست همه محتوای شما رتبه‌بندی یا ویروسی شود، اما به شما کمک می‌کند تا با توجه به مخاطبان هدف خود را درک کرده و استراتژی داشته باشید.

آیا از نحوه عملکرد استراتژی بازاریابی محتوای خود راضی هستید؟

به احتمال زیاد، شما (یا تیم بازاریابی شما) این کار را اشتباه انجام می دهید، و بر اساس تجربه، این اشتباهات اغلب اساسی هستند.

بازاریابی محتوا چیزی فراتر از محتوایی است که رتبه بندی می کند – موثرترین راه برای تبلیغ برند شماست.

با این حال افسانه های زیادی وجود دارد که مانع از کارکرد استراتژی بازاریابی محتوای شما می شود.

در اینجا رایج ترین آنها هستند:

تولید محتوا از من یک اقتدار می کند

هنوز هم به طرز شگفت آوری یک پدیده گسترده است: شخصی اولین مقاله خود را منتشر می کند و انتظار دارد که مشهور از خواب بیدار شود.

فقط به این دلیل که شما محتوا تولید می کنید، باعث نمی شود که در صنعت خود صاحب اختیار باشید.

برای انجام این کار، شما باید به طور منظم محتوای برتر تولید کنید و توسط مقامات دیگر به ،وان منبع قابل اعتماد ذکر شده باشید. این واقعیت محتوا نیست، بلکه نوع محتواست.

یک وبلاگ کافی است

داشتن وبلاگ اولین قدم خوب در بازاریابی محتوا است.

اما بسیاری از شرکت ها وبلاگ را فقط به این دلیل راه اندازی می کنند که رقبایشان این کار را انجام داده اند.

اگر برنامه ریزی یا استراتژی وجود نداشته باشد، داشتن وبلاگ فایده ای ندارد. وبلاگ خود را به ،وان ستونی از استراتژی بازاریابی محتوایی خود در نظر بگیرید. این یک پلت فرم اصلی برای انتشار محتوای اصلی برای نشان دادن رهبری فکری و ایجاد اقتدار است.

اما درست مانند ساختن یک خانه، استراتژی شما به ستون های دیگری نیاز دارد، در غیر این صورت فرو می ریزد. فرض اینکه وبلاگ شما تنها چیزی است که نیاز دارید یک اشتباه است.

سوال اول اینکه قبل از شروع یک وبلاگ از خود بپرسید این است که “چرا؟” اه، خود را مشخص کنید و از آنجا بروید. برنامه ریزی محتوا با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل و بررسی، پشتیب، مشتری خود را برای درک بهتر نیازهای مشتریان خود، با استفاده از نقشه برداریو غیره. وبلاگ نویسی مست،م برنامه ریزی زیادی است.

بیشتر بیشتر است

اگر فواید تولید یک محتوا را می بینید، اگر ده ها محتوا را واقعاً سریع تولید کنید چقدر بیشتر مورد توجه قرار می گیرید؟

این یک استراتژی مخاطره آمیز است زیرا می تو،د مخاطبان خود را با چیزهای بیش از حد غرق کنید. و اگر آنقدر روی کمیت تمرکز کنید که کیفیت را فراموش کنید، محتوا در واقع به اعتبار و رتبه شما لطمه می زند (Google اکنون اصرار بر محتوای مفید ی،ی کیفیت محتوا بسیار مهم است).

گزینه بهتر؟ برای افزایش شهرت و افزایش نرخ تبدیل، در فواصل منظم، محتوای معتبر و تحقیق شده تولید کنید. اگه میتونی، نماینده تولید محتوا برای اعضای تیم شما تعجب خواهید کرد که چقدر استعداد در شرکت خود دارید.

بیشتر از زم، که برای تبلیغ دارید، محتوایی را منتشر نکنید.

اتوماسیون نمی تواند به من آسیب برساند

در اینجا اشتباه نکنید: برخی از اشکال اتوماسیون مفید و گاهی اوقات ضروری هستند. شما نمی تو،د در آن موفق شوید بازاریابی ایمیلی بدون استفاده از اتوماسیون برای شخصی سازی آن به همین ترتیب، گزارش و نظارت بر تجزیه و تحلیل وب معمولاً شامل سطوحی از اتوماسیون است.

وقتی شروع به خودکارسازی تعاملات انس، یا فرآیندهای خلاقانه کنید، اتوماسیون خطرناک است. بله، هوش مصنوعی اکنون می‌تواند تولید محتوای شما را خودکار کند، اما اینطور است قابل تشخیص (و احتمالاً به زودی مجازات خواهد شد).

برنامه ریزی بیش از حد و خودکارسازی بیش از حد قطعاً می تواند به شما آسیب برساند. مطمئنا، منطقی است زمان بندی محتوا برای مواقعی که در دسترس نیستید، اما حضور و صحبت ، در آنجا چیزی است که رابطه را می سازد.

مگر اینکه قبلاً یک برند بزرگ باشید، اگر هر توییت یا اشتراک‌گذاری خودکار باشد، نتایج را با تعامل کمتر خواهید دید.

اگر چیزی کار می کند، چرا آن را تغییر دهید

بازاریابی محتوا یکی از سریع ترین کانال های بازاریابی است. چیزی که دیروز جواب داد ممکن است امروز واقعا به شما آسیب برساند.

بسیاری از ،ب و کارها برای مدت طول، به تاکتیک های بازاریابی قدیمی خود ادامه می دهند. بله، یک دهه پیش یک مقاله متوسط ​​300 کلمه‌ای می‌توانست به خوبی رتبه‌بندی کند اگر چند بک لینک به آن ب،ید، اما آن روزها خیلی گذشته است و هر دوی این تاکتیک‌ها ممکن است امروز سایت شما را پرچم‌دار و فیلتر کنند.

به آموزش خود ادامه دهید، تاکتیک های جدید را کشف کنید و آنچه را که دیگر قابل قبول نیست نظارت کنید. وقتی صحبت از وبلاگ نویسی شرکتی و برند محور می شود، ایجاد اعتماد بسیار مهمتر از بردهای سریع است.

بازاریابی محتوا در مورد تبلیغات است

محتوا به تبلیغ بی وقفه محصولات و خدمات شما تبدیل نمی شود.

بازاریابی محتوا باید چیزی مفید برای افرادی که محتوای شما را جذب می کنند ارائه دهد.

نگران نباشید؛ شما مجاز به استفاده از فروش نرم هستید، به ،وان مثال در کاغذهای سفید که در آن مشکلی را شناسایی می کنید و نشان می دهید که چگونه محصول شما می تواند آن را حل کند.

به عبارت دیگر، شما می تو،د یک را ایجاد کنید قیف تبدیل از محتوای شما، اما قیف طول، تری از صفحه فرود تجاری شما خواهد بود. به جای اینکه فوراً چیزی بفروشید، احتمالاً باید مقداری محتوای قابل دانلود را در اختیارتان قرار دهید یا خواننده خود را ترغیب کنید تا مش، شما شود.

بازاریابی محتوا در مورد ایجاد لینک است

بازاریابی محتوا در مورد ارائه محتوای عالی است که باعث ایجاد قدرت می شود و به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات مطلوبی در مورد برند، محصول یا خدمات شما بگیرند.

البته، اگر محتوای عالی ایجاد کنید، دیگران فکر می‌کنند که ارزش صحبت ، در مورد آن را دارد و به سایت شما پیوند می‌دهند. بر ایجاد محتوایی با عمق، علاقه و ارتباط با کاربران تمرکز کنید و اقتدار، برجستگی موتور جستجو و بک لینک دریافت خواهید کرد.

محتوا فقط در صورتی موفق می شود که ویروسی شود

همه رویای ایجاد یک محتوای ویروسی را دارند، اما اگر نمی تو،د نگران نباشید. اگر این اتفاق نیفتد، به این م،ی نیست که کمپین بازاریابی محتوای شما ش،ت خورده است.

موفقیت خود را بر اساس میزان توجهی که به محصولات و خدمات و برند خود می کنید اندازه گیری کنید.

تا زم، که به آن اه، برسید، کمپین بازاریابی محتوای شما موفقیت آمیز است. ویروسی بودن، اگر اتفاق بیفتد، فقط یک مزیت حاشیه ای است.

بازاریابی محتوا آسان است

این بزرگترین افسانه است.

مطمئناً، اگر بازاریابی محتوا را فقط با وبلاگ نویسی یا انجام رسانه های اجتماعی یکی بد،د، ممکن است فکر کنید انجام آن آسان است. اما اینطور نیست. بازاریابی محتوای موفق به م،ای تفکر در مورد انواع محتوا و اه، است تا بیشترین سود را از تلاش خود ببرید.

آسان نیست، اما به همین دلیل است که پاداش برای افرادی که آن را درک می کنند و به درستی انجام می دهند بسیار زیاد است.


آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/01/17/move-on-from-these-nine-fundamental-content-marketing-myths/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است