ارتقای GDA و DSA در PMax عرضه شد

گوگل گفت که یک کمپین جدید و مجزا PMax برای هر کمپین ارتقا یافته ایجاد خواهد شد که از ،یبی از تنظیمات و آموخته های کمپین های موجود برای حفظ عملکرد ثابت استفاده می کند.

با اعداد به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگ، که کمپین‌های DSA را به PMax ارتقا می‌دهند، میانگین افزایش بیش از 15 درصدی در تبدیل‌ها و ارزش تبدیل در یک CPA/ROAS مشابه را مشاهده می‌کنند.

  • به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگ، که کمپین‌های Google Display را به PMax ارتقا می‌دهند، میانگین افزایش بیش از 20 درصدی در تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنند. این عملکرد حتی اگر یک نام تجاری از قبل یک کمپین PMax موجود داشته باشد، برقرار است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چه خبر. تبلیغ‌کنندگ، که تصمیم می‌گیرند در ارتقاء شرکت کنند، به طیف وسیعی از ابزارها و قابلیت‌ها با هدف بهبود عملکرد کمپین و تجربه کاربری دسترسی خواهند داشت. این شامل:

  • ارائه آگهی با آگاهی از موجودی: این ویژگی تضمین می‌کند که صفحات محصولات موجود در انبار با فاکتورگیری خودکار موجودی محصول در جستجو ظاهر نمی‌شوند و نیازی به کار نیست.
  • عبارت‌های جستجوی تبدیل بیشتر: هوش مصنوعی PMax از دارایی های خلاقانه یک کمپین به ،وان سیگنالی مفید برای شناسایی درخواست های جستجوی تبدیل کننده بیشتر استفاده می کند. این به ویژه برای برندهایی مفید است که ممکن است صفحات فرود با محتوای کم یا حداقل داشته باشند.
  • کنترل پیشرفته: Google تأیید کرده است که دارایی‌های متنی ایجاد شده در ج، گزارش دارایی ظاهر می‌شوند. این برای تبلیغ‌کنندگان مفید است، زیرا آنها می‌توانند دارایی‌های متنی را همانطور که می‌خواهند حذف کنند.
  • خدمت به هدف کاربر به طور موثرتر: PMax با استفاده از دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار، می‌تواند آگهی‌های جستجو را برای مطابقت بهتر با هدف مصرف‌کننده سفارشی کند.
  • بینش بهتر: گوگل در حال معرفی دسته های جستجوی بیشتر و امکان اعمال محدوده تاریخ است. همچنین به زودی تبلیغ‌کنندگان می‌توانند این اطلاعات آماری را از طریق Google Ads API دانلود کنند.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

چرا ما اهمیت می دهیم. ارتقاء DSA و GDA ابزارهایی را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد که برای تغییر کمپین‌های تک کانالی به یک استراتژی کمپین یکپارچه در PMax نیاز دارند. این به ،ه خود باید به بهبود ROI کمک کند و به بازاریابان این توانایی را بدهد که عملکرد را در کانال ها به طور کامل بهینه کنند.

ارتقاء کمپین تبلیغات جستجوی پویا (DSA) و تبلیغات نمایشی گوگل (GDA) اکنون برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس است. شرکت ، داوطلبانه است.

اگر تصمیم به ارتقا دارید، می‌تو،د این کار را از طریق یک ابزار self-serve که در حساب‌های آنها ظاهر می‌شود انجام دهید.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-display-ads-dynamic-search-ads-upgrade-pmax-429775آنچه گوگل گفته است. گوگل ارتقاء PMax را از طریق بی،ه ای در خود اعلام کرد وبلاگ. یک سخنگوی گفت:

  • برای کمک به شما در هدایت هوش مصنوعی گوگل، می‌خواهیم ارائه ورودی‌هایی را برای شما آسان کنیم که به Performance Max می‌گوید چه چیزی برای ،ب و کار شما اهمیت دارد – یا مهم نیست.
  • “امروز، ما راه‌های دیگری را برای چند برابر ، نتایج شما در کانال‌ها معرفی می‌کنیم. با این پیشرفت‌ها، تبلیغ‌کنندگان بیشتری کمپین‌های تک کاناله را به یک استراتژی کمپین یکپارچه در Performance Max تغییر می‌دهند تا بازده بازگشت سرمایه را بهبود بخشد و عملکرد را به طور کامل در بین کانال‌ها بهینه کند.”
  • برای تبلیغ‌کنندگ، که علاقه‌مند و واجد شرایط هستند، ابزارهای خود ارتقاء نیز اکنون در حال گسترش هستند تا به راحتی کمپین‌های تبلیغات جستجوی پویا (DSA) و کمپین‌های Google Display را به حدا،ر عملکرد ارتقا دهند.
  • «م، عملکرد به شما کمک می‌کند به طور مؤثرتری به مخاطبان ارزشمند در سراسر کانال‌ها دسترسی پیدا کنید – از جمله نمایشگر و فراتر از آن. می‌تو،د عملکرد را با استفاده از سیگنال‌های مخاطب برای به اشتراک گذاشتن درک خود از مهم‌ترین مخاطبان تنظیم کنید، در حالی که همچنان به هوش مصنوعی Google اجازه می‌دهید تا فراتر از اینها گسترش یابد تا به شما در یافتن مخاطبان جدید کمک کند.”
گوگل در حال ارائه دو ارتقای جدید برای Performance Max است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.