ما اکنون فناوری در دسترس داریم تا بتو،م معیارهای کمی را به ارتباط پوشش پیوند (یا در واقع ارتباط هر محتوای مبتنی بر متن) درک و اختصاص دهیم – که به ما امکان میدهد در هنگام توسعه اطلاعات محور و هدفمندتر باشیم. روابط عمومی دیجیتال، فعالیت ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل رقبا و بازار.
از آنجایی که روابط عمومی دیجیتال هنوز یک صنعت نسبتاً جوان است که به تازگی در 10 سال گذشته رشد کرده است، بسیاری از متخصصان روابط عمومی به کمپین های “ویروسی” برای تقویت سبد بک لینک مشتریان خود متکی هستند. این کمپینهای ویروسی اغلب مورد تجلیل قرار میگیرند، اما اغلب با توجه کمی به این که آن ایدهها چقدر مرتبط هستند یا «بر روی برند» هستند، ایجاد میشوند.
در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.
به هر حال، اگر حجم زیادی از پیوندها هدف باشد، چه چیزی مانع از انتخاب خبرسازترین ایده می شود، حتی اگر ربطی به مشتری شما نداشته باشد؟
در سال 2022، حجم لینک دیگر هدف نیست (یا نباید باشد)
این مهمتر از همیشه است که نه تنها محتوای مرتبط و مبتنی بر نام تجاری را به صورت مکتوب ایجاد کنید، بلکه اطمینان حاصل کنید که هر گونه دارایی پشتیبان ایجاد شده (ویدئو، تصویر، صدا) نیز با کلمات کلیدی هدف و خدمات یا محصولاتی که برند می فروشد مرتبط باشد. .
گوگل به طور مداوم به دنبال هوشمندتر شدن از طریق استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است. می خواهد محتوای وب را به ،وان یک انسان درک کند، و بنابراین از طریق استفاده از درک زبان طبیعی، احتمالاً نه تنها به متن لنگر پیوندها در مقالات شخص ثالث نگاه می کند، بلکه می خواهد زمینه وسیع تری را نیز درک کند. از مقاله ای که یک برند در آن قرار می گیرد.
چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که فعالیت لینک سازی شما با برند شما مرتبط است
یک بار دیگر، جان مو، این بحث را حل کرده است در مورد حجم لینک در مقابل ارتباط لینک، در سال 2021 منتشر شد و گفت که “تعداد کل پیوندها” اصلا مهم نیست.
همه کمپینهای روابط عمومی دیجیتال باید این را منع، کنند، و در صورت امکان، چند وجهی باشند، نه اینکه فقط به یک بی،ه مطبوعاتی تکیه کنند. ما باید به ،وان بازاریاب فکر کنیم، نه فقط متخصصان سئو، و اطمینان حاصل کنیم که تا آنجا که ممکن است ROI را افزایش می دهیم. بنابراین استفاده از رویکرد برند به علاوه عملکرد در سئو و روابط عمومی دیجیتال بسیار کلیدی خواهد بود.
دیگر برای “محبوب” بودن کافی نیست، بلکه باید مرتبط باشید. نه فقط از نظر نشریاتی که هدف شماست، بلکه از نظر کلمات کلیدی که میخواهید رتبهبندی کنید، علاقه مخاطبان و مهمتر از همه، همسویی برند با داست، که در آن مطرح میکنید.
این وضوح به تمرکز مجدد صنعت روابط عمومی دیجیتال کمک کرده است و متخصصان روابط عمومی را وادار کرده است که دوباره ارزیابی کنند که ما باید روی چه معیارها و KPIهایی تمرکز کنیم تا رشد ارگ،ک واقعی را پیش ببریم.
در سال 2022، غیرممکن است که نفعی را که روابط عمومی دیجیتال به ،وان یک تاکتیک در استراتژی رشد ارگ،ک دارد، انکار کرد. پوشش رسانه ای به دست آمده برای وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است. شما میتو،د همه چیز را برای سئو درست انجام دهید، اما اگر پیوند ایجاد نمیکنید، همچنان از افزایش دید جستجو، ترافیک ارگ،ک و آگاهی از برندی که بک لینکها به ،بوکارتان میآورند، از دست میدهید.
خلاصه 30 ث،ه ای:
- پوشش رسانه ای به دست آمده برای وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است
- روابط عمومی دیجیتال به اندازه سئو فنی مهم است
- حجم زیادی از پیوندها هدف است، چه چیزی ،ی را از انتخاب خبرسازترین ایده باز می دارد، حتی اگر ربطی به مشتری شما نداشته باشد؟