ارتباط پیوندها بر حجم سئو برتری دارد

ما اکنون فناوری در دسترس داریم تا بتو،م معیارهای کمی را به ارتباط پوشش پیوند (یا در واقع ارتباط هر محتوای مبتنی بر متن) درک و اختصاص دهیم – که به ما امکان می‌دهد در هنگام توسعه اطلاعات محور و هدفمندتر باشیم. روابط عمومی دیجیتال، فعالیت ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل رقبا و بازار.

از آنجایی که روابط عمومی دیجیتال هنوز یک صنعت نسبتاً جوان است که به تازگی در 10 سال گذشته رشد کرده است، بسیاری از متخصصان روابط عمومی به کمپین های “ویروسی” برای تقویت سبد بک لینک مشتریان خود متکی هستند. این کمپین‌های ویروسی اغلب مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اما اغلب با توجه کمی به این که آن ایده‌ها چقدر مرتبط هستند یا «بر روی برند» هستند، ایجاد می‌شوند.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

به هر حال، اگر حجم زیادی از پیوندها هدف باشد، چه چیزی مانع از انتخاب خبرسازترین ایده می شود، حتی اگر ربطی به مشتری شما نداشته باشد؟

در سال 2022، حجم لینک دیگر هدف نیست (یا نباید باشد)

این مهمتر از همیشه است که نه تنها محتوای مرتبط و مبتنی بر نام تجاری را به صورت مکتوب ایجاد کنید، بلکه اطمینان حاصل کنید که هر گونه دارایی پشتیبان ایجاد شده (ویدئو، تصویر، صدا) نیز با کلمات کلیدی هدف و خدمات یا محصولاتی که برند می فروشد مرتبط باشد. .

گوگل به طور مداوم به دنبال هوشمندتر شدن از طریق استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است. می خواهد محتوای وب را به ،وان یک انسان درک کند، و بنابراین از طریق استفاده از درک زبان طبیعی، احتمالاً نه تنها به متن لنگر پیوندها در مقالات شخص ثالث نگاه می کند، بلکه می خواهد زمینه وسیع تری را نیز درک کند. از مقاله ای که یک برند در آن قرار می گیرد.

چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که فعالیت لینک سازی شما با برند شما مرتبط است

یک بار دیگر، جان مو، این بحث را حل کرده است در مورد حجم لینک در مقابل ارتباط لینک، در سال 2021 منتشر شد و گفت که “تعداد کل پیوندها” اصلا مهم نیست.

همه کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال باید این را منع، کنند، و در صورت امکان، چند وجهی باشند، نه اینکه فقط به یک بی،ه مطبوعاتی تکیه کنند. ما باید به ،وان بازاریاب فکر کنیم، نه فقط متخصصان سئو، و اطمینان حاصل کنیم که تا آنجا که ممکن است ROI را افزایش می دهیم. بنابراین استفاده از رویکرد برند به علاوه عملکرد در سئو و روابط عمومی دیجیتال بسیار کلیدی خواهد بود.


دیگر برای “محبوب” بودن کافی نیست، بلکه باید مرتبط باشید. نه فقط از نظر نشریاتی که هدف شماست، بلکه از نظر کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، علاقه مخاطبان و مهم‌تر از همه، همسویی برند با داست، که در آن مطرح می‌کنید.

این وضوح به تمرکز مجدد صنعت روابط عمومی دیجیتال کمک کرده است و متخصصان روابط عمومی را وادار کرده است که دوباره ارزیابی کنند که ما باید روی چه معیارها و KPIهایی تمرکز کنیم تا رشد ارگ،ک واقعی را پیش ببریم.

در سال 2022، غیرممکن است که نفعی را که روابط عمومی دیجیتال به ،وان یک تاکتیک در استراتژی رشد ارگ،ک دارد، انکار کرد. پوشش رسانه ای به دست آمده برای وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است. شما می‌تو،د همه چیز را برای سئو درست انجام دهید، اما اگر پیوند ایجاد نمی‌کنید، همچنان از افزایش دید جستجو، ترافیک ارگ،ک و آگاهی از برندی که بک لینک‌ها به ،ب‌وکارتان می‌آورند، از دست می‌دهید.

داده‌ها نشان می‌دهند ارتباط لینک بر حجم سئو برتری دارد

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • پوشش رسانه ای به دست آمده برای وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است
  • روابط عمومی دیجیتال به اندازه سئو فنی مهم است
  • حجم زیادی از پیوندها هدف است، چه چیزی ،ی را از انتخاب خبرسازترین ایده باز می دارد، حتی اگر ربطی به مشتری شما نداشته باشد؟

من عاشق برخی از چیزهایی هستم که از روابط عمومی دیجیتال می بینم، حیف است که اغلب با ایجاد پیوند هر،مه در سطل قرار می گیرد. این به همان اندازه سئوی فنی مهم است، احتمالاً در بسیاری از موارد بیشتر.

اگر هدف اصلی گوگل نشان دادن بهترین محتوا به کاربران از طریق جستجو است، وظیفه شما ایجاد محتوایی است که یا از محصول یا خدمات مشتری شما پشتیب، می کند یا از مشتریان آنها پشتیب، می کند.

هر ایده خوبی از این دو ستون سرازیر خواهد شد.

سال گذشته، گوگل جان مو، بالا،ه وزنه زد در روابط عمومی دیجیتال به‌،وان یک تاکتیک و آنچه را که همه ما مدتی است می‌د،م، تأیید کرد: اینکه به همان اندازه مهم است – اگر نه بیشتر – به اندازه SEO فنی.

در حالی که بسیاری از متخصصان روابط عمومی موفقیت خود را بر اساس این معیار کلیدی (حجم پیوند) ارزیابی می ،د، سایرین در صنعت مدتی است که شک دارند که ارتباط پوشش پیوند یکی از عوامل کلیدی است که گوگل هنگام اختصاص دادن “ارزش” به پیوندها به آن توجه می کند.

به ،وان مثال، ابزارهای درک زبان طبیعی مانند برجسته، ارتباط محتوای خارج از صفحه و درون صفحه را اندازه گیری کنید. ابزارهایی مانند این به درک اینکه چگونه یک موتور جستجو محتوای یک برند را مشاهده می کند، کمک می کند، بلکه نه تنها ما را قادر می سازد شکاف های موجود در پروفایل بک لینک مشتری خود را شناسایی کنیم.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/08/17/data-speaks-link-relevancy-t،ps-volume-for-seo/

به شمارش پیوندهای خود ادامه دهید، اگر این شما را خوشحال می کند! خوب است که امروزه منبعی از لذت داشته باشیم. (البته الگوریتم های رتبه بندی را خوشحال نمی کند.)

بث ن،نگتون معاون روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوایی در سفر بیشتراستراتژی روابط عمومی دیجیتال پیشرو برای برندهای پیشرو جهان. کارهای او در The D،، PR Moment و Prolific North به نمایش درآمده است. بث را در توییتر پیدا کنید @BethNunnington.

اندازه گیری ارتباط پروفایل بک لینک شما

علاوه بر این، ایجاد محتوایی که مردم را درگیر کند، برای ایجاد سر و صدا و احساسات مثبت بیشتر در اطراف برند مهم است، که همه اینها به آگاهی بیشتر از برند و تمایل بیشتر مشتریان بالقوه شما کمک می کند.

چگونه ارتباط پروفایل بک لینک خود را اندازه گیری کنیم

با نگاهی به سال 2023 و پس از آن، احتمالاً گوگل فقط به توسعه فناوری بهتر برای درک محتوای وب ادامه خواهد داد.

اولین گام ها برای ارائه ایده های محتوای مرتبط برای کمپین روابط عمومی دیجیتال شما عبارتند از:

  1. مشتری خود را درک کنید، و
  2. مخاطبان مشتری و نیازهای آنها را درک کنید.

ما می‌تو،م از این ابزار برای درک اینکه چگونه یک موتور جستجو محتوای یک برند را مشاهده می‌کند، استفاده کنیم، این ابزار نه تنها ما را قادر می‌سازد شکاف‌های پروفایل بک لینک مشتری خود را شناسایی کنیم، بلکه به ما در بهینه‌سازی محتوای آن در سایت کمک می‌کند. نتیجه آن – یک فعالیت روابط عمومی دیجیتال بسیار متمرکزتر، موثرتر و قابل اندازه گیری است که بهتر با اه، سئو هماهنگ است و بازگشت سرمایه بهتری را برای مشتریان ارائه می دهد.

به سال 2023 نگاه می کنیم

در Journey Further، ما از این ابزار اختصاصی برای اندازه‌گیری ارتباط محتوای خارج از صفحه و محتوای درون صفحه برای مشتریان خود استفاده می‌کنیم.

— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 23 ژانویه 2021

— 🥔 johnmu (شخصی) برای سال 2022 به روز شد 🥔 (@JohnMu) 21 فوریه 2021

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است