ارائه دهندگان داده می گویند که به روز رسانی نظرات گوگل در آوریل 2023 نسبت به به روز رسانی بررسی های محصول قبلی بی ثبات تر بود.

این داده ها نشان می دهد که بسیاری از سایت ها تغییرات بزرگی را در رتبه بندی تجربه ،د. اگر ابزار را انجام دادید، تنها نیستید.


منبع: https://searchengineland.com/googles-april-2023-reviews-update-was-more-volatile-than-the-previous-،uct-reviews-update-data-providers-say-398825

گوگل نام «سیستم بررسی محصول» خود را به «سیستم بررسی» تغییر داد و زبان را در بخش‌های مختلف مستندات راهنمای خود در مورد بررسی‌های محصول تغییر داد تا اکنون برای همه انواع بررسی‌ها اعمال شود.

داده ها نشان می دهد که به روز رس، آوریل 2023 مهم تر بوده است

در اینجا نموداری است که دو به‌روزرس، گذشته را مقایسه می‌کند و نشان می‌دهد که به‌روزرس، آوریل 2023 نسبت به به‌روزرس، فوریه 2023 ناپایدارتر است. «به‌روزرس، آوریل تأثیر قابل توجهی بیشتری نسبت به به‌روزرس، فوریه داشت. این را احتمالاً می‌توان با این واقعیت توضیح داد که به‌روزرس، آوریل برای شامل همه بررسی‌ها و نه فقط بررسی‌های محصول، تمدید شده است.»

Rankranger مقایسه 800x538

در مقایسه آوریل تا فوریه در 5 نتیجه برتر نوسانات قابل توجهی وجود داشت. در ماه آوریل، 72 درصد از رتبه بندی ها در مقایسه با 49 درصد در ماه فوریه تحت تأثیر قرار گرفتند. در میان 3 نتیجه برتر در آوریل نسبت به فوریه نوسان کمی بیشتر و در 10 نتیجه برتر در آوریل نسبت به فوریه کمی کمتر بود.

Rankranger Top X 749x600

Semrush همچنین نشان داد که چگونه URL های بیشتری در بین ده نتیجه برتر رتبه بندی شده اند که قبل از به روز رس، در ماه فوریه رتبه 20+ داشتند:

Semrush Top 10 800x560

و با نگاه ، به آن بر اساس صنعت، متوجه می‌شوید که کدام بخش‌های عمودی بی‌ثبات‌تر بوده و آن‌ها را با 3، 5 و 10 نتیجه برتر ت،یم می‌کنید.

سوله های رتبه بندی 720x600

در اینجا چیزی است که Rank Ranger Rank Rank Index در چند هفته گذشته نشان داد. باز هم، می تو،د ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آ، به روز رس، بود. Rank Ranger گزارش می دهد که دو روز پس از تکمیل به روز رس،، نوسانات همچنان ادامه دارد.

Rankranger 800x269

توصیه های به روز شده گوگل در اینجا توصیه به روز شده گوگل است منتشر شده مربوط به این آپدیت:

  • از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید.
  • نشان دهید که در مورد آنچه که مرور می کنید آگاه هستید – نشان دهید که متخصص هستید.
  • برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت مرور خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را در مورد آنچه مرور می کنید ارائه دهید.
  • اندازه گیری های کمی را در مورد چگونگی اندازه گیری چیزی در دسته های مختلف عملکرد به اشتراک بگذارید.
  • توضیح دهید که چه چیزی چیزی را از رقبای خود متمایز می کند.
  • موارد قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشد.
  • مزایا و معایب چیزی را بر اساس تحقیقات اصلی خود مورد بحث قرار دهید.
  • توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدل‌ها یا نسخه‌های قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه دهد، مشکلات را برطرف کند یا به کاربران در تصمیم‌گیری ،ید کمک کند.
  • بر اساس تجربه یا تخصص خود بر روی مهمترین عوامل تصمیم گیری تمرکز کنید (برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت و ایمنی عوامل کلیدی تصمیم گیری هستند و عملکرد را در آن زمینه ها ارزیابی می کنند).
  • انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید.
  • برای کمک به خواننده در تصمیم گیری، پیوندهایی به سایر منابع مفید (خود شما یا سایر سایت ها) اضافه کنید.
  • پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
  • وقتی چیزی را به‌،وان بهترین کلی یا بهترین برای یک هدف خاص توصیه می‌کنید، با شواهد پشتیبان دست اول، دلیل اینکه آن را بهترین می‌د،د، ذکر کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای مفید کافی در لیست های رتبه بندی شده شما وجود دارد تا آنها بتوانند به تنهایی بایستند، حتی اگر بخواهید نظرات جداگانه و عمیق بنویسید.

به روز رس، بررسی محصول قبلی این هفتمین نسخه از به‌روزرس، بررسی‌های محصول سابقاً شناخته شده است، اکنون به‌روزرس، بررسی‌ها. در 12 آوریل در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی کلی ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگ،ک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟

انجمن. گفتگوی جامعه SEO نسبت به سایر به روز رس، ها در هفته اول به روز رس، بسیار محدود بود. آی تی گرم شد در هفته دوم از به روز رس،، تا زم، که گوگل اعلام کرد که به روز رس، است کامل.

اولین به‌روزرس، بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین به‌روزرس، در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022 و ششمین در 21 فوریه 2023 منتشر شد.

اگر به اوج نوسانات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ماه فوریه بالاتر از بالاترین پیکی که در به‌روزرس، آوریل 2023 دیدیم، افزایش یافت:

قله سمروش

رنجر رتبه. داده های Rank Ranger داستان مشابهی را بیان می کند. به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 نسبت به به‌روزرس، بررسی‌های قبلی، به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023، بی‌ثبات‌تر بود.

Mordy Obersterin از Semrush به ما گفت: «به طور کلی، مقایسه خط پایه با دوره‌های به‌روزرس،، به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 کمی بی‌ثبات‌تر از به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 بود.

درباره به‌روزرس، نظرات Google در آوریل 2023. به‌روزرس، در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در 12 آوریل منتشر شد. این به‌روزرس، 13 روز طول کشید و در 25 آوریل 2023 تکمیل شد.

در اینجا نگاهی به thre است سنسور Semrush، نوس، را که در چند هفته گذشته دنبال کرده بود نشان می دهد. می تو،د ببینید که بیشتر این نوسانات در هفته آ، به روز رس، بود.

سنسور Semrush 800x305

این نمودار ت،یم بندی را به صورت عمودی نشان می دهد و آوریل 2023 را با فوریه 2023 مقایسه می کند:

Semrush Compare By Niche

بر اساس داده‌های Semrush و Rank Ranger، به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 نسبت به نسخه‌های قبلی به‌روزرس،، از جمله به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023، نوسان بیشتری در نتایج جستجوی Google ایجاد کرد.

به طور خلاصه، افزایش نوسانات در داده‌های Semrush و RankRanger با سطح و زمان‌بندی پچ پچ در جامعه SEO مطابقت داشت.

اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023

«اگرچه این به‌روزرس، در 12 آوریل منتشر شد، اما شاخص ریسک رتبه سطوح بالایی از نوسانات را در 20 آوریل گزارش کرد که در 25 آوریل به اوج خود رسید. دارل موردکای از Rank Ranger به ما گفت: این تحلیل بر اساس نوسانات ۲۵ آوریل است.

در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.

سمروش. داده‌های Semrush نشان داد که به‌روزرس، بررسی‌های آوریل 2023 نسبت به به‌روزرس، بررسی‌های قبلی، به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023، بی‌ثبات‌تر بود.

این هفتمین به‌روزرس، بررسی‌ها و اولین به‌روزرس، گوگل بود که چیزی بیش از بررسی محصول را هدف قرار می‌داد. بله، این نسخه فراتر از به‌روزرس،‌های بررسی‌های محصول قبلی Google برای ارزیابی نظرات درباره هر موضوعی که قابل بررسی است، از جمله:

  • خدمات و مشاغل.
  • مقاصد.
  • رسانه (به ،وان مثال، بازی، فیلم).

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است