ارائه‌دهندگان داده می‌گویند به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google دارای نوسانات بسیار کمی در رتبه‌بندی بود

این همچنین زم، کار می‌کند که شما فقط تغییرات اوج، فرارترین ع، فوری را در زمان به‌روزرس، جدا کنید، واقعاً نمی‌تو،د این دو را با هم مقایسه کنید. مثل این است که به‌روزرس، ماه جولای در مقایسه با به‌روزرس، ماه مارس چیزی نبود.

Google معیارهای زیر را برای آنچه در به‌روزرس، بررسی‌های محصول مارس 2022 مهم است اضافه کرد:

  • شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول، یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
  • از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
  • شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
  • محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند

RankRanger این به‌روزرس، ژوئیه را با به‌روزرس، دسامبر مقایسه کرد، نه مارس. بنابراین این را در نظر داشته باشید، زیرا Semrush آن را با به‌روزرس، ماه مارس مقایسه کرد، که جدیدترین موردی بود که قبل از این به‌روزرس، جولای داشتیم.

سیستری،. استیو پین از Sistrix به ما گفت: دوباره، داده ها همان داستان را نشان می دهند. Sistrix چند نمونه از سایت‌هایی را برای ما ارسال کرد که پس از این به‌روزرس، شاهد حرکت به سمت بالا و پایین بودند:

به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google هدف به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب می‌بینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.

این هزینه مقایسه بین به‌روزرس،‌های بررسی محصول ژوئیه و مارس 2022 را نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد جولای در مقایسه با مارس تقریباً ناچیز بوده است:

این نمودار زیر نشان می‌دهد که نوسانات و نوسانات در طول دوره زم، به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ محدود بوده است:

Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایین‌تر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعه‌ای از محصولات را خلاصه می‌کند» مجازات نمی‌کند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.

سمروش. Mordy Oberstein، مشاور ارتباطات Semrush گفت داده‌های Semrush نشان می‌دهد که به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای «به‌طور باورن،ی ملایم» بوده است.

فقط یک نکته، حوالی 15 ژوئن، Semrush حسگر خود را به روز کرد تا سطوح حساسیتی که استفاده می کرد را تنظیم کند. سمروش این را امروز با ما تایید کرد اما همچنین ارسال شده در مورد آن چند وقت پیش در توییتر، به همین دلیل است که ما برای تایید این داستان درخواست کردیم. همانطور که گفته شد، سایر ابزارها یافته های مشابهی را نشان دادند که نوسانات بسیار کمی در رابطه با این به روز رس، بود.

تغییر در نوسانات رتبه بین به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای 2022 و به‌روزرس، بررسی‌های محصول مارس 2022، داده‌ها نشان می‌دهد که افزایش‌ها حداقل است. Mordy Oberstein افزود: برخی از سوله‌ها «حتی یک افزایش امتیاز کامل نداشتند، بالاترین نرخ نوس، که سنسور Semrush در طول به‌روزرس، ثبت کرد».

گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم به روز رس، بررسی محصولات اضافه کرد:

  • آیا به‌روزرس،‌های بررسی محصول مربوط به فهرست‌های رتبه‌بندی و بررسی‌های مقایسه است؟ آره. به‌روزرس،‌های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال می‌شود. این بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاه‌تر فهرست‌های رتبه‌بندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایش‌هایی که با محصول انجام داده‌اید، می‌تواند راه‌های خوبی برای انجام این کار باشد.
  • آیا توصیه‌ای برای بررسی‌هایی که «بهترین» محصولات را توصیه می‌کنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به ،وان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می د،د. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا این محصول به ویژه برای هدف توصیه شده آن من، است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیب، کننده را نیز شامل می شود.
  • اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظر ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ،یب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را می‌نویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبه‌بندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.

امیدواریم شما، شرکت و مشتریانتان با این به روز رس، به خوبی عمل کرده باشید.


اکنون به تفکیک موقعیت، تصویر مشابهی را مشاهده می کنید:

اجازه دهید این اخطار را اضافه کنم که اگر سایتی با این به روز رس، ضربه می خورد، 100٪ شبیه به روز رس، اصلی است، جایی که سایت می تواند تغییرات ترافیکی تا 80٪ را ببیند. بسیاری از سایت ها ضربه سختی خوردند و اگر سایت شما یکی از آنها بود، این داستان به هیچ وجه از آن کم نمی کند. این داستان فقط می گوید که به اندازه به روز رس، های قبلی بررسی محصول یا به روز رس، های اصلی گسترده نبوده است. اما در مجموع، به نظر می‌رسید که این به‌روزرس، در کل نتایج جستجوی Google بسیار ناچیز است.

ارائه دهندگان داده نشان می دهند که به روز رس، جولای جزئی بوده است

جدید در زمین موتورهای جستجو

در ۲۷ جولای، گوگل چهارمین به‌روزرس، بررسی محصول خود را با نام به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای ۲۰۲۲ منتشر کرد. انتشار آن به‌روزرس، شش روز کوتاه و شیرین طول کشید و در 2 آگوست کامل شد. به طور خلاصه، این به‌روزرس، ماه ژوئیه برای ا،ر ارائه‌دهندگان داده‌ای که ما از آنها پرسیدیم تقریباً وجود نداشت، که در مجموع، نشانه‌های بسیار کمی از بروز رس، واقعی Google در آن دوره زم، شش روزه وجود داشت.

از نظر فنی، این به‌روزرس، فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.

در اینجا چند برنده و بازنده برتر از داده های Similarweb آمده است:

درباره نویسنده

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. Google توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تأثیر منفی این به روز رس، بررسی محصول قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. ما این توصیه را در داستان اصلی خود در اینجا ارسال کردیم. علاوه بر این، گوگل دو بهترین روش جدید را در مورد این به‌روزرس، ارائه کرده است، یکی می‌گوید ارائه چندرسانه‌ای بیشتر در مورد بررسی‌های محصول شما و دومی ارائه پیوند به چندین فروشنده، نه تنها یک فروشنده. گوگل این دو مورد را پست کرد:

  • برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
  • پیوندهایی به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.

seoClarity و Moz. هر دوی این ارائه دهندگان مجموعه ابزار به ما گفتند که بسیار کم دیده اند، درست مانند مجموعه ابزارهای بالا. میتول گاندی از seoClarity به ما گفت: «ابزارهای داخلی ما حداقل تغییرات را نشان می‌دهند. او افزود که «به سختی می توان چیزی بیشتر از نوسانات استاندارد را در یک دید سریع بیان کرد». دکتر پیت مایرز از Moz نیز به من گفت که نتوانسته است چیزهای زیادی را در مورد آ،ین به روز رس، مشخص کند و گفت که چیز زیادی برای دیدن با این به روز رس، وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرس، بررسی‌های محصول جولای 2022

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگ،ک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟ در درازمدت، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار می‌گیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.

اکنون که RankRanger دارای Similarweb است، اکنون می‌تواند ترافیک جستجوی Google را برای مقایسه در آن سطح مقایسه کند. و همچنین نشان داد که به روز رس، دسامبر بزرگتر از به روز رس، جولای بود:

RankRanger/Web مشابه. به گفته شای هارل از این شرکت، RankRanger، یک شرکت از Similarweb، نتایج مشابهی را نشان داد، که در آن داده‌های RankRanger “هیچ نوسان رتبه غیرمعمولی را مشاهده ن،د”. شای هارل افزود: «آ،ین به‌روزرس، بررسی محصول بسیار بی‌حادثه بود». این بر اساس RankRanger و SimilarWeb، شرکت مادر جدید RankRanger است، داده‌هایی که هم داده‌های ترافیک و هم داده‌های نوسان رتبه سطوح پایین‌تری از نوسانات را نشان می‌دهند.

در اینجا نمودار جالب دیگری وجود دارد که نشان می دهد URL های جدید رتبه بندی شده پس از هر به روز رس، و همچنین URL هایی که قبلاً در 20 مورد برتر نبوده اند. برای گسترش روی هر نمودار کلیک کنید:

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-july-2022-،uct-reviews-update-had-very-little-ranking-volatility-say-data-providers-387061

RankRanger همچنین نوسانات را برای این آ،ین به روز رس، به صورت جداگانه نشان داد:

27 جولای تا 6 آگوست. این به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه 2022 تنها شش روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود و صادقانه بگویم، این شگفت‌آور است. خیلی دیدیم تغییرات محدود از ابزارهای ردیابی و صادقانه بگویم، در حالی که به نظر می رسید برخی از سایت ها با این به روز رس، سخت شده اند، به نظر نمی رسد که در جامعه SEO در مورد تغییرات رتبه بندی به دلیل این به روز رس، صحبت های زیادی وجود داشته باشد. در واقع دیدیم الف افزایش در 3 آگوست اما به وضوح، این پس از تکمیل این به روز رس، بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است