اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: وضعیت گزارش فنی سئو 2023 بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد


Aira و The Women of Tech Report گزارش وضعیت سئو فنی 2023 خود را منتشر کرده اند که بینش های جالبی دارد.

این گزارش در بخش‌های مختلفی از جمله عوامل خطر، ابزارها و پلتفرم‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی فنی (SEO)، مشاغل فنی سئو، روش‌شناسی و جمعیت‌شناسی طبقه‌بندی می‌شود.

  • کمبود منابع می‌تواند بر تلاش‌های سئوی شما تأثیر بگذارد و در نتیجه بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا نتایج سئو با تأخیر یا ضعیف انجام شود.
  • کنسول جستجوی گوگل پرکاربردترین ابزار در بین متخصصان سئو است.
  • Screaming Frog SEO Spider یک ابزار متداول برای تجزیه و تحلیل فایل های گزارش و ،یدن است.
  • Semrush محبوب ترین ابزار مورد استفاده برای ارزیابی میزان قابل مشاهده بودن یک وب سایت در جستجو بود.
  • وردپرس محبوب ترین وب سایت در بین مشاغل غیر تجارت الکترونیک بود.
  • 88 درصد تغییرات فنی سئو را در 24 ماه و بیشتر گزارش ،د.
  • سه مهارت فنی سئو مورد نیاز عبارتند از تجزیه و تحلیل داده، خواندن و درک HTML/CSS و استراتژی محتوا.
  • سئو معادل بازاریابی است

برای بیشتر بینش فنی سئو، بازدید کنید گزارش وضعیت سئو فنی 2023 اینجا.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

پاد،ت های جاسازی شده از نتایج جستجوی گوگل حذف شدند: ممکن است گوگل در مورد پاد،ت ها تمرکز خود را به YouTube تغییر دهد. آنقدر که کاربران دیگر نمی توانند پاد،ت های تعبیه شده را مستقیماً از نتایج جستجو پخش کنند. گوگل دلیل این امر را بهبود تجربه کاربری ،وان کرده است. این بدان م،ی است که شما باید Google را ، کنید تا به پاد،ت انتخابی خود از وب سایت میزبان گوش دهید. علاوه بر ایجاد یک صفحه نتایج موتور جستجوی باریکتر (SERP)، کاملاً مشخص نیست که چگونه تجربه کاربر را بهبود می بخشد. برخی حدس می زنند که ممکن است نشان دهنده پایان یافتن ویژگی پاد،ت گوگل باشد، به خصوص که در 18 ماه گذشته به روز نشده است. آیا این می تواند به م،ای یک برنامه پاد،ت YouTube در آینده باشد؟ فقط زمان می تواند بگوید.

گوگل اطلاعات کلیدی در مورد چگونگی بهبود بخش حیاتی وب ارائه می دهد: گوگل نکاتی را منتشر کرده است تا به کاربران کمک کند تا Core Web Vitals خود را بهبود بخشند، به ویژه زم، که زمان زیادی در دسترس است. این نکات به اولویت بندی تعامل، زمان بارگذاری و ثبات بصری کمک می کند. اینها عوامل اصلی هستند که گوگل در رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرد. ابتدا گوگل توصیه می‌کند که معیار بزرگ‌ترین رنگ محتوایی (LCP) را بهبود بخشد. ث،ا، اطمینان حاصل کنید که منبع LCP می تواند به راحتی در منبع HTML قرار گیرد. ثالثاً، منبع LCP را اولویت بندی کنید. به عبارت دیگر، مطمئن شوید که هیچ راه دیگری برای کاهش اولویت منبع LCP وجود ندارد. سپس، با استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) زمان تا اولین نیش (TTFB) را کاهش دهید. پنجم، تغییر چیدمان تجمعی (CLS) را افزایش دهید. ششم، بهبود تاخیر ورودی اول (FID). برای راه های عمیق تر برای بهبود، از اینجا به مجله موتور جستجو مراجعه کنید.

YouTube تصاویر کوچک و تجزیه و تحلیل کوتاه سفارشی جدیدی را منتشر می کند: یوتیوب اعلام کرده است که دو ویژگی جدید را راه اندازی خواهد کرد. اولین ویژگی مربوط به اطلاعات تجزیه و تحلیل دقیق تر آن است، که مش،ین به دست آمده را بر اساس نوع محتوایی که در آن مش، شده اند دسته بندی می کند. علاوه بر این، سازندگان ویدیو اکنون می‌توانند تصاویر کوچک S،rts خود را نیز سفارشی کنند، که قبلاً امکان‌پذیر نبود. این اجازه می دهد تا بینش های مهم تری در مورد رفتار مشتری بر اساس انواع مختلف محتوایی که بینندگان آنها در قالب های مختلف تماشا می کنند، داشته باشید. داده های تجزیه و تحلیل مش،ین را می توان در Studio Analytics مشاهده کرد. در همان زمان، بازدیدها در هر نوع محتوا اکنون می‌توانند در برنامه موبایل استودیو از طریق برگه Audience نیز مشاهده شوند که اولین بار برای YouTube است. این اطلاعات می‌تواند به سازندگان کمک کند تا روی نوع محتوایی که مخاطبانشان بیشتر با آن درگیر هستند، تمرکز کنند. در حال حاضر نیز راه های همه کاره برای سفارشی ، ریز ع،ها وجود دارد. برای مثال، سازندگان می‌توانند هنگام آپلود ویدیو مستقیماً از یک S،rt یک فریم را انتخاب کنند یا قبل از آپلود یک تصویر کوچک ثابت را در S،rt ویرایش کنند. تصاویر کوچک در ا،ر مناطق به جز در فید S،rts نمایش داده می شوند.

مایکروسافت با OpenAI همکاری می کند تا فناوری هوش مصنوعی توسعه دهندگان را بیاورد: مایکروسافت همکاری خود را با Azure OpenAI اعلام کرد، به توسعه دهندگان اجازه می دهد از فناوری هایی مانند ChatGPT استفاده کنند. این فناوری یادگیری ماشینی مبتنی بر ابر و منبع باز را با هم ،یب می‌کند و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا مقیاس و استقرار را برای دستیابی به دسترسی گسترده‌تر در سطح جه، انجام دهند. مایکروسافت تأیید کرد که مدل ChatGPT یکی از مدل‌های هوش مصنوعی است که در زیرساخت آن ادغام خواهد شد. برنامه این است که داده‌های تحقیقاتی را که در حال حاضر در حال انجام است گرفته و از آن برای تقویت Azure استفاده کند. Azure پلتفرمی است که برای ساخت برنامه های کاربردی با استفاده از رایانش ابری استفاده می شود. مایکروسافت قبلاً 10 میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده است و متعهد شده است که از هوش مصنوعی مسئولانه استفاده کند.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-state-of-the-technical-seo-report-2023-offers-valuable-insights/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است