اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: فیلتر چشم انداز در جستجوی موبایل Google منتشر می شود


10 می 2023 گذشته اعلام شد، مردم اکنون نگاه بهتری به فیلتر دیدگاه های گوگل دارند، ویژگی که به گفته گوگل، به شما کمک می کند. “اطلاعات مفیدی را از افراد در انجمن ها و سایت های رسانه های اجتماعی بیابید.”

با این حال، این ویژگی فقط برای نتایج جستجوی موبایل گوگل فعال شد. بنابراین، کاربران دسکتاپ، متأسفانه، باید کمی بیشتر برای فیلتر Perspective صبر کنید.

در اینجا نحوه تغییر و امتحان Perspective در تلفن همراهتان آمده است:

  1. برنامه Google خود را باز کنید و چیزی را جستجو کنید.
  2. فیلترهای نوار جستجوی خود را تا زم، که Perspectives را مشاهده کنید بلغز،د.
  3. روی آن گزینه کلیک کنید.
  4. در نتایج جستجوی فیلتر شده با دیدگاه ها پیمایش کنید.

دیدگاه‌ها بر اساس تلاش‌های فعلی Google برای “افزودن صداهای بیشتر به جستجو” و به تازگی راه اندازی شده خود را افزایش دهند سیستم رتبه بندی محتوای مفید. درست مانند نحوه یافتن محتوای مفید “سنگهای پنهان” برای شما، Perspectives در وب برای نظرات مرتبط و گفت،ای مفید از افراد واقعی، از جمله:

  • داستان های شخصی که از طریق فیلم ها گفته می شود.
  • نکات و بینش از یک انجمن و موضوع انجمن.
  • نمایش تصاویر مرتبط بر اساس درخواست شما.

دیدگاه‌ها همچنین به کاربران کمک می‌کنند اطلاعات و زمینه‌های بیشتری را از یک خبر دریافت کنند “بررسی انواع صداها و منابع قابل توجه” که در بخش داستان های برتر جستجو.

فیلتر دیدگاه های گوگل به شما امکان می دهد محتوای بهتری را در آن پیدا کنید “تخصص و تجربه منحصر به فرد.”

بخش بزرگی از چیزی که «جستجو» را بسیار مفید می‌کند، توانایی آن در اتصال شما به ،د و تجربه مردم در سراسر جهان است.» گوگل در مقاله کلمه کلیدی خود گفت.

مثلا شما جستجو می کنید “چگونه از سالم ماندن گیاهان خانگی خود مطمئن شویم.” سپس فیلتر Perspectives می‌تواند مجموعه‌ای از نکات را از افرادی که سال‌ها باغب، کرده‌اند، و همچنین ع،‌ها و ویدیوها را برای درک بهتر درخواست شما به شما نشان دهد.

صفحه نتایج شما با محتوایی که منع، می شود پویاتر می شود “تجربه های زیسته” لیز رید، معاون جستجوی گوگل، هنگام مصاحبه توسط Search Engine Land در Google I/O 2023 گفت. این بدان م،است که دیگر نیازی به سر و کار داشتن با محتوای عمومی، بی روح و رباتیک نخواهید داشت.

با جستجوی تجربه مولد، فیلتر Perspectives آماده است تا با ارائه محتوای مرتبط تر، من، تر و مفیدتر به کاربران، ارزش افزوده ایجاد کند. با ایجاد یک صفحه نتایج یکپارچه که در آن می‌تو،د ویدیوها، موضوعات و وبلاگ‌ها را مشاهده کنید، Google از شما می‌خواهد اطلاعات مورد نیاز خود را بدون پرش پلت فرم‌ها و برگه‌ها پیدا کنید.

برای متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، این یک فرصت و یک چالش است: محتوای بیشتری برای بهینه سازی و رقابت بیشتر برای مق، با آن وجود دارد. با این حال، اگر در حال حاضر محتوای مفیدی را در چندین پلتفرم تولید می‌کنید، این نباید مشکلی ایجاد کند.

آیا آماده هستید تا با Perspectives به سرعت برسید؟

در اینجا خواندن کامل پیش نمایش گوگل از فیلتر Perspectives آمده است.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

گوگل از کاربران بیشتری می خواهد که SGE را پس از به روز رس، های کیفیت امتحان کنند: در اخیرا منتشر شده است ویدیوی کوتاه یوتیوب، گوگل کاربران را تشویق می کند تا برای خود ثبت نام کنند برنامه Search Labs. برای ،، که نمی‌دانند، Search Labs ویژگی‌های آزمایشی بسیاری را برای جستجوی Google در خود جای داده است. قابل توجه ترین آنها، البته، است جستجوی تجربه مولد(SGE). Google در ویدیوی S،rts خود نشان می‌دهد که چگونه جستجوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند، مانند توانایی آن در پاسخ به سؤالات بعدی و تولید محتوای مرتبط بر اساس درخواست شما. با این، پس از ارائه به روز رس، های با کیفیت در مورد سرعت و بیشتر، گوگل امیدوار است که کاربران بیشتری نسخه خود را امتحان کنند بینگ جدید. با این حال، بسیاری از علاقه مندان به سئو هنوز هم شک دارند. در اخبار هفته گذشته، یک نظر بد را در جستجوی Google پوشش دادیم. که در توییت گوگل این بار، برخی از کاربران شک و ناامیدی خود را در SGE بیان می کنند. یکی از کاربران گفت نمی‌توان منتظر ماند تا SGE در گورستان Google باشد. کاربر دیگری ادعا می کند که SGE “به جستجو تعلق ندارد” زیرا آن را “می تواند داستان ناب را بازگرداند.” ا،ر مردم هنوز از آسیب دیدن ترافیک وب به دلیل این ویژگی جدید نگران هستند. ادامه این داستان را در این مطلب بخو،د پست توسط مجله موتور جستجو.

Index Bloat یک افسانه است – کارشناس جستجوی گوگل: در ،مت 7 ژوئن از جستجو در پاد،ت ضبطجان مو،، م،ع جستجوی گوگل، «نفخ ایند،» را بررسی کرد نظریه، که ادعا می کند که نمایه سازی بیش از حد صفحات بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی می گذارد. بحث در مورد نمایه سازی صفحات وب و چالش های نظریه نفخ شاخص، زم، اتفاق می افتد که ،نده های جستجو صفحاتی را که برای نتایج جستجو من، نیستند، مانند نسخه های چاپگر پسند صفحات و نتایج جستجوی داخلی، فهرست می کنند. با این حال، مو، گفت تا آنجا که به گوگل مربوط می شود این درست نیست. من از هیچ مفهومی از نفخ شاخص در گوگل آگاه نیستم. سیستم های ما به طور مصنوعی تعداد صفحات فهرست شده در هر سایت را محدود نمی کنند. مو، گفت. بنابراین، به جای نگر، در مورد تعداد دفعاتی که صفحه شما ایند، می شود، مو، توصیه می کند که وقت خود را صرف اطمینان از مفید بودن و مفید بودن صفحات خود کنید.. بسیاری از متخصصان سئو هنوز بر این باورند که نفخ ایند، درست است، به همین دلیل است که آنها روش‌های عمومی سئو را اجرا می‌کنند تگ های متعارف و noindex. درباره ایند، نفخ و موضع گوگل در این مورد بیشتر بیاموزید مقاله مجله موتور جستجو.

به روز رس، اشکال: مشکل گزارش دسکتاپ “اولویت ندارد”: قبلاً یک را گزارش کرده بودیم اشکال در کنسول جستجو که در آن صفحات وب سازگار با موبایل به اشتباه توسط ،نده وب گوگل ایند، می شوند. بسیاری از کاربران به این موضوع در یک اشاره کرده اند تاپیک توییتر، که جان مو، گفت که آن را بررسی خواهند کرد. معلوم شد که گوگل در حال حاضر این اشکال را در اولویت نمی بیند. در دیگری تبادل توییترمو، گفت، “اینطور نیست که این اطلاعاتی باشد که اکنون قابل اجرا باشد.” در حالی که بسیاری جشن گرفتند نقطه اوج جابجایی از نمایه سازی اول دسکتاپ تا نمایه سازی اول موبایل، کاربران نگران بودند که این اشکال به رتبه بندی جستجوی موبایل آنها آسیب برساند. پس از همه، همه ما می د،م که رتبه بندی موبایل چقدر مهم است. گوگل هیچ به‌روزرس، یا بی،ه‌ای درباره این باگ منتشر نکرده است، اما بی،ه مو، بسته به نوع نگاه شما می‌تواند آرامش‌بخش یا نگران‌کننده باشد. این را بخوان مقاله میزگرد موتور جستجو برای اطلاعات بیشتر.

به‌روزرس،‌های بزرگ: Google Ads API نسخه 14 اینجاست: Google’s Ads API به تازگی دارد نسخه 14 منتشر شد، بهبود مدیریت و عملکرد کمپین با به روز رس، متمرکز. که در ویدیوی انتشار گوگلMattia Tommasone بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان باید به آن‌ها توجه کنند، فهرست کرد. در این میان، کاربران بهبودهایی را برای تسهیل انتقال از آن پیدا خواهند کرد Universal Analytics به Google Analytics 4. کلمات کلیدی منفی در سطح حساب اکنون در دسترس هستند و امکان حذف کلمات کلیدی خاص را از کل حساب فراهم می کنند. انواع توصیه های جدیدی نیز وجود دارد، مانند DynamicImageExtensionOptInRecommendation، LowerTargetRoasRecommendation و RaiseTargetCpaRecommendation، که به م،ای راه های بیشتری برای بهینه سازی کمپین ها است. در نهایت، خلاصه‌های مشتری تبدیل آفلاین اکنون گنجانده شده‌اند که بینش‌های مهم فرآیند تبدیل آفلاین را ارائه می‌کند، در حالی که GenerateForecastKeywordMetrics از معیارهای پیش‌بینی کلمه کلیدی بدون نیاز به طرح کلمه کلیدی پشتیب، می‌کند. اگر توسعه‌دهنده هستید، می‌تو،د یادداشت‌های انتشار کامل را مشاهده کنید اینجا. شما همچنین می تو،د این را بررسی کنید پست زمین موتور جستجو برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد به روز رس،.

آمازون هوش مصنوعی تولیدی را برای خلاصه بررسی محصول آزمایش می کند: آمازون در حال ارائه یک ویژگی جدید در برنامه ،ید خود است که می تواند یک تغییر بازی برای مصرف کنندگان و فروشندگان در همه جا باشد. این ویژگی که خلاصه‌های بررسی محصول را با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌کند، می‌تواند به ،یداران کمک کند تا با فشرده ، صدها یا هزاران نظر در قالبی مختصر و به راحتی در دسترس، تصمیم‌های آگاهانه بگیرند. این تنها منطقه ای نیست که آمازون در حال بررسی پتانسیل هوش مصنوعی است. قبلا گزارش داده بودیم غول تجارت الکترونیک همچنین در حال کار بر روی ساخت ابزارهای پیشرفته برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای تولید ویدئو و تصاویر است و در عین حال هوش مصنوعی مولد را در تجربه جستجوی خود ادغام می‌کند. به عقب برگردیم، در این خلاصه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، بازخورد مثبت و منفی مشتری فهرست شده است که یک دیدگاه جامع ارائه می دهد. در حالی که آمازون هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی ایجاد این خلاصه ها فاش نکرده است، واضح است که آمازون هوش مصنوعی مولد را بخشی از آینده خود می داند، سرمایه گذاری قابل توجهی در ادغام آن در چندین جنبه تجاری آن است. اینجا یک پست زمین موتور جستجو برای بیشتر این داستان

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-perspectives-filter-rolls-out-to-google-mobile-search/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است