به ،وان مثال، کاربر ممکن است به دنبال چیزی خاص در موتور جستجوی گوگل باشد، مانند “چگونه در نوادا بدون مراسم یا مجوز ازدواج کنیم” که شامل 11 کلمه است. با دانستن اینکه این یک جستجوی واقعی با کلمات زیاد است، یک صاحب وب سایت می تواند این عبارت کلیدی طول، را برای SEO هدف قرار دهد تا نوع خاصی از ترافیک ارگ،ک را جذب کند.
خلاصه ای از کلمات کلیدی اگر سئو می توانند عباراتی باشند
یک نام رایج برای کلمات کلیدی سئو بر اساس طول کلمه، کلمات کلیدی s،rt-tail هستند که 1-2 کلمه هستند. عبارات سئو اغلب به ،وان کلمات کلیدی دم بلند نامیده می شوند که چهار کلمه یا بیشتر طول دارند.
نمونه هایی از عبارات کلیدواژه چیست؟
با این حال، استفاده از عبارتی مانند “استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای غیر انتفاعی” یا “روندهای بازاریابی دیجیتال برای هتل ها” رقابتی کمتری دارد و رتبه بندی برای آنها آسان تر است. کمتر وب سایتی وجود دارد که از یک عبارت استفاده می کند، و شما می تو،د جایگاه یا مخاطب خاصی را هدف قرار دهید.
عبارات قصد تجاری و نرخ تبدیل بالاتری نسبت به کلمات کلیدی دارند
اما آیا کلمات کلیدی سئو می توانند عبارت باشند؟
برای مثال، اگر وبسایتی دارید که کفش میفروشد، استفاده از کلمهای مانند «کفش» به،وان کلمه کلیدی بسیار عمومی است و هدف جستجوی کمی دارد. این نشان نمی دهد که چه نوع کفشی را می فروشید یا کاربر می خواهد چه چیزی ب،د.
کلمات کلیدی سئو می توانند عباراتی باشند زیرا کلمات کلیدی سئو با جستارهای جستجو مطابقت دارند که می تواند یک رشته از کلمات یا یک عبارت کامل باشد که در موتور جستجویی مانند گوگل تایپ می شود. عبارات خاص تر، کمتر رقابتی هستند و هدف جستجوی بالاتری نسبت به تک کلمات به ،وان کلمات کلیدی SEO دارند. بنابراین، فوکسانگ در عبارات کلیدی سئو میتواند به رتبه بهتر وبسایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و ترافیک واجد شرایط بیشتری را جذب کند.
به ،وان مثال، اگر وب سایتی در مورد بازاریابی دیجیتال دارید، استفاده از یک کلمه مانند “بازاریابی” به ،وان کلمه کلیدی بسیار رقابتی است و رتبه بندی برای آن دشوار است. میلیون ها وب سایت دیگر وجود دارند که از یک کلمه کلیدی استفاده می کنند و بسیاری از آنها از اعتبار و محبوبیت بیشتری نسبت به شما برخوردار هستند.
کلمات کلیدی و عبارات سئو هر دو اصطلاحاتی هستند که افراد برای یافتن محتوا در وب استفاده می کنند. تفاوت این است که کلمات کلیدی معمولاً گسترده و کلی هستند، در حالی که عبارات محدودتر و دقیق تر هستند.
یک کلمه کلیدی می تواند دارای دو کلمه باشد، مانند «غذای سگ»، «ممیزی سئو»، «فروشگاه لباس» و غیره.
تفاوت بین کلمات کلیدی SEO و عبارات چیست؟
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
منبع: https://seochatter.com/can-seo-keywords-be-phrases/
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید