مثال دیگر EEAT گوگل است که مخفف عبارت Experience، Expertise، Aut،ritativeness و Trustworthiness است. EEAT مجموعهای از معیارهایی است که Google برای ارزیابی کیفیت و اعتبار وبسایتها و صفحات وب، بهویژه در مورد موضوعاتی که بر سلامت، شادی، ایمنی یا امور مالی افراد تأثیر میگذارد، استفاده میکند. EEAT می تواند بر نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل در نتایج جستجوی ارگ،ک خود تأثیر بگذارد و سیستم های الگوریتم آن به طور مداوم به روز می شوند تا سیگنال های EEAT را برای SEO مهم تر کنند.
با ،یب این کانال های بازاریابی دیجیتال اضافی با SEO، می تو،د استراتژی بازاریابی جامع تری برای ترافیک سئو ایجاد کنید. این راهنمای مرتبط را ببینید، آیا سئو برای استراتژی بازاریابی من کافی است؟، که بیشتر در مورد این موضوع توضیح می دهد.
آیا سئو در حال منسوخ شدن است؟
موتورهای جستجو هنوز راه غالب افراد برای کشف و دسترسی به محتوای آنلاین هستند که به این م،ی است که SEO برای مدت طول، در آینده اهمیت خواهد داشت.
برای بهینه سازی وب سایت خود برای این موتورهای جستجوی هوشمند و کاربر محور، باید از زبان طبیعی و کلمات کلیدی طول، استفاده کنید که با روش صحبت و جستجوی کاربران مطابقت داشته باشد. همچنین باید به سوالات متداول مرتبط با موضوع یا جایگاه خود پاسخ های واضح و مختصری ارائه دهید. همچنین باید تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن خود را با ارائه اطلاعات دقیق، قابل اعتماد و مفید، استناد به منابع معتبر، نمایش نظرات و نظرات مثبت و غیره نشان دهید.
موتورهای جستجو ویژگی ها و فرصت های بیشتری را ارائه می دهند
یکی از نمونههای آن، BERT گوگل است که مخفف Representations Encoder Bidirectional from Transformers است. BERT یک الگوریتم یادگیری عمیق است که به گوگل کمک می کند تا زمینه و م،ای جستجوها و محتوای زبان طبیعی را بهتر درک کند. BERT می تواند سوالات پیچیده و محاوره ای مانند “چگونه ماهیگیری ، را بگیریم؟” (، همچنین نام نوعی ماهی است) یا “آیا می تو، برای ،ی از داروخانه دارو بگیری؟”
برخی از این پلتفرم ها و کانال ها عبارتند از:
- رسانه های اجتماعی: پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و غیره که به شما امکان می دهند محتوا ایجاد و به اشتراک بگذارید، با مخاطبان خود درگیر شوید، برند، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید و غیره.
- بازاریابی محتوا: ایجاد و توزیع محتوای مفید و مرتبط برای جذب و جذب مخاطبان هدف شما. بازاریابی محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند پست های وبلاگ، ویدئو، پاد،ت، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی، وبینار و غیره.
- بازاریابی ایمیلی: تمرین ارسال ایمیل برای مش،ین یا مشتریان خود برای برقراری ارتباط با آنها و ترغیب آنها به اقدام. بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، پیام های شخصی و مرتبط برای آنها ارسال کنید، به آنها انگیزه ها و پاداش ها ارائه دهید و غیره.
- PPC: تبلیغات پرداخت به ازای کلیک که به شما امکان می دهد تبلیغات را در موتورهای جستجو یا سایر وب سایت ها نمایش دهید و فقط زم، پرداخت کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. PPC می تواند به شما در ایجاد ترافیک فوری و هدفمند به وب سایت یا صفحه فرود کمک کند.
- بازاریابی ویدئویی: استفاده از ویدئوها برای تبلیغ برند، محصولات یا خدمات شما. بازاریابی ویدیویی می تواند به شما کمک کند محصولات یا خدمات خود را در عمل به نمایش بگذارید، مزایا و ویژگی های آنها را نشان دهید، توصیفات و داستان های مشتریان را به اشتراک بگذارید، به سوالات متداول پاسخ دهید و غیره.
- اینفلوئنسر مارکتینگ: استفاده از افراد با نفوذ یا افراد مشهور برای تایید یا توصیه برند، محصولات یا خدمات شما. اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا از قدرت تبلیغات دهان به دهان و اثبات اجتماعی استفاده کنید و به مخاطبان بزرگتر و درگیرتری دسترسی پیدا کنید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.