آ،ین دلیلی که سئو می تواند ،ب و کار را رشد دهد این است که ارزش بلندمدت ارائه می دهد. برخلاف سایر استراتژیهای بازاریابی، مانند پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا بازاریابی رسانههای اجتماعی، سئو به سرمایهگذاری یا نگهداری مداوم نیاز ندارد.
یکی دیگر از مزایای سئو برای ،ب و کار شما این است که به شما کمک می کند رقبا را ش،ت دهید. رقابت به ،بوکارها یا وبسایتهایی گفته میشود که برای کلمات کلیدی مشابه رتبهبندی میشوند و مخاطبان مشابه شما را هدف قرار میدهند.
SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این فرآیند بهبود دید و عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است. سئو می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگ،ک، سرنخ ها و فروش بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
برخی از راه های بهینه سازی وب سایت برای تبدیل عبارتند از:
- استفاده از سئو برای بهینه سازی بهترین کلمات کلیدی برای ،ب و کار شما.
- بهبود سرعت سایت با تکنیک های سئو.
- ایجاد فراخوانهای اقدام (CTA) واضح و قانعکننده که به بازدیدکنندگان شما میگوید در آینده چه کاری انجام دهند.
- طراحی صفحات فرود مرتبط، جذاب و متقاعد کننده.
- ارائه مدارک اجتماعی و گواهیهایی که اعتبار و ارزش شما را نشان میدهد.
- ارائه مشوق ها و تخفیف هایی که به بازدیدکنندگان شما انگیزه می دهد تا اقدام کنند.
- استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل و تست برای اندازه گیری و بهبود نرخ تبدیل.
5. SEO بهبود آگاهی از برند
سئو یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند و ضروری است که می تواند به رشد ،ب و کار شما و رسیدن به اه، آنلاین شما کمک کند. سئو می تواند به شما کمک کند تا دید آنلاین خود را افزایش دهید، به مخاطبان من، دست یابید، سرنخ های واجد شرایط را به ارمغان بیاورید، سرنخ ها را تبدیل کنید، آگاهی از برند را بهبود ببخشید، اعتماد و اعتبار را افزایش دهید، رقبا را ش،ت دهید و ارزش بلندمدت ارائه دهید. با این حال، سئو یک کار یکبار مصرف یا آسان نیست. نیاز به تحقیق، برنامه ریزی، اجرا، نظارت و بهبود دارد. اما اگر سئو را در اولویت قرار دهید، می تواند به رشد ،ب و کار شما کمک کند تا به یک رهبر برتر در صنعت خود تبدیل شوید.
ارائه بهترین نکات سئو …
بنابراین، باید وب سایت خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید که با هدف مخاطبان، اه، تجاری و قالب محتوای شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید محتوای باکیفیت، مرتبط و آموزنده ایجاد کنید که به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد و ارزش و راه حل ارائه دهد.
2. سئو به ،ب و کار شما کمک می کند تا به مخاطب من، برسد
همانطور که در راهنمای دیگر ما در مورد آیا SEO می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد توضیح داده شد، با بهینه سازی وب سایت خود برای سئو، می تو،د شانس تبدیل بازدیدکنندگان خود را به مشتری افزایش دهید زیرا سئو بر بهینه سازی نرخ تبدیل تأثیر می گذارد.
در این مقاله، ما به این سوالات پاسخ میدهیم و 9 راه اثباتشده را به شما نشان میدهیم که چگونه سئو میتواند به رشد ،بوکار شما کمک کند.
اما سئو دقیقا چگونه به رشد ،ب و کار شما کمک می کند؟ مزایای سئو برای ،ب و کار شما چیست؟ و چگونه می تو،د سئو را به طور موثر برای ،ب و کار خود پیاده سازی کنید؟
با رتبه بندی بالاتر از رقبای خود در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط، می تو،د مزیت رقابتی به دست آورید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. همچنین می تو،د از تکنیک های سئو مانند تجزیه و تحلیل رقبا، تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل شکاف محتوا و غیره برای شناسایی و بهره برداری از نقاط ضعف و فرصت های رقبا استفاده کنید.
با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی، می تو،د تشخیص دهید که مخاطب هدف شما از چه کلمات و عباراتی برای جستجوی اطلاعات، محصولات یا خدمات مرتبط با ،ب و کار شما استفاده می کند. همچنین میتو،د از ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console برای تجزیه و تحلیل رفتار، اولویتها، نیازها و چالشهای مخاطبان خود استفاده کنید.
طبق گفته BrightEdge، ترافیک ارگ،ک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را تشکیل می دهد. در نتیجه، ترافیک ارگ،ک با ارزش تر از ترافیک پولی است زیرا هدفمندتر، سازگارتر و مقرون به صرفه تر است. افرادی که از منابع ارگ،ک به وبسایت شما میآیند به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه میدهید علاقه مند هستند و قصد ،ید بیشتری دارند.
4. SEO می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را تبدیل کنید
با رتبه بندی بالا در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط، می تو،د ترافیک ارگ،ک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. ترافیک ارگ،ک به بازدیدکنندگ، اطلاق می شود که از منابع پرداخت نشده مانند موتورهای جستجو به وب سایت شما می آیند.
البته این بدان م،ا نیست که وقتی به رتبه های بالا رسیدید می تو،د سئو را نادیده بگیرید یا از آن غافل شوید. برای حفظ یا بهبود رتبه خود همچنان باید استراتژی سئوی خود را به طور مرتب نظارت و به روز کنید. شما همچنین باید با تغییر رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو سازگار شوید.
سئو با ایجاد ارزش ویژه بلندمدت برای برند شما، بهینه سازی دید آنلاین شما، افزایش ترافیک وب سایت و ارجاع ارجاع بیشتر به ،ب و کار شما کمک می کند. در نتیجه، سئو به ،ب و کار شما در تعداد سرنخ، فروش و تبدیل کمک می کند.
چگونه سئو به رشد ،ب و کار شما کمک می کند
1. SEO باعث افزایش دید آنلاین شما می شود
هرچه دید آنلاین شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتریان بالقوه ای که به دنبال اطلاعات، محصولات یا خدمات مرتبط با ،ب و کار شما هستند، بیشتر می شود. طبق یک مطالعه توسط Backlinko، اولین نتیجه در گوگل 31.7٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد، در حالی که نتیجه دهم تنها 0.78٪ است.
با پیشی گرفتن از رقبای خود در سئو، می تو،د سهم بازار خود را نیز افزایش دهید، که درصدی از مشتریان یا فروش شما نسبت به کل بازار است. سهم بازار می تواند بر سودآوری، رشد و پایداری شما تأثیر بگذارد.
8. سئو ارزش بلند مدت ارائه می دهد
اعتماد و اعتبار همچنین می تواند به شهرت منجر شود، که تصور کلی است که مخاطبان شما از ،ب و کار شما دارند. شهرت می تواند بر رضایت، حفظ و حمایت مشتری شما تأثیر بگذارد.
7. سئو به شما کمک می کند تا رقبا را ش،ت دهید
یکی از اصلی ترین راه هایی که سئو به رشد ،ب و کار شما کمک می کند این است که دید آنلاین شما را افزایش می دهد. مشاهده آنلاین به این اشاره دارد که وب سایت شما چقدر آسان و مکرر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مرتبط ظاهر می شود.
با ،ب رتبه بالا در گوگل، یاهو و بینگ برای کلمات کلیدی مرتبط، می تو،د قدرت و تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید. موتورهای جستجو مانند گوگل از سیگنال های مختلفی مانند بک لینک، بررسی، رتبه بندی و غیره برای ارزیابی کیفیت و ارتباط وب سایت شما استفاده می کنند. بنابراین، هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد، برای موتورهای جستجو و کاربران قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر می رسد.
سئو همچنین ،ب و کار شما را با جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر به وب سایت شما رشد می دهد. سرنخ های واجد شرایط افرادی هستند که به ،ب و کار شما علاقه نشان داده اند و به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند.
با رتبهبندی بالا در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط، میتو،د در معرض دید و دید برند خود را افزایش دهید. هرچه افراد بیشتر نام برند، لوگو و وب سایت شما را در نتایج جستجو ببینند، با ،ب و کار شما بیشتر آشنا می شوند.
یکی دیگر از مزایای سئو برای ،ب و کار شما این است که به شما کمک می کند به مخاطبان من، دسترسی پیدا کنید. مخاطب من، گروهی از افرادی است که به احتمال زیاد به ،ب و کار شما علاقه مند می شوند و مشتری شما می شوند.
هنگامی که در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالایی ،ب کردید، می تو،د از جریان ثابتی از ترافیک ارگ،ک، سرنخ ها و فروش برای مدت طول، لذت ببرید بدون اینکه ،وماً زمان یا پول بیشتری برای کمپین سئو سرمایه گذاری کنید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
آیا سئو به رشد ،ب و کار من کمک می کند؟
سئو همچنین می تواند به افزایش اعتماد و اعتبار ،ب و کار شما کمک کند. اعتماد و اعتبار عواملی هستند که بر درک مخاطبان شما از ،ب و کار شما و میزان احتمال انجام تجارت با شما تأثیر می گذارند.
آگاهی از برند همچنین می تواند به شناخت برند منجر شود، که توانایی مخاطبان شما برای شناسایی برند شما در میان سایر رقبا است. شناخت برند می تواند منجر به وفاداری به برند شود، ی،ی تمایل مشتریان شما به انتخاب برند شما نسبت به دیگران و توصیه آن به دیگران.
6. سئو باعث افزایش اعتماد و اعتبار می شود
اما در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی، سئو بازده سرمایه گذاری (ROI) بالاتری را در دراز مدت ارائه می دهد. به ،وان مثال، طبق مطالعه BrightEdge، سئو 1000٪ بیشتر از رسانه های اجتماعی ارگ،ک ترافیک بیشتری ایجاد می کند. سئو همچنین تبدیل و درآمد بیشتری نسبت به سایر کانال های بازاریابی مانند PPC ایجاد می کند. برای جزئیات بیشتر در مورد سئو در مقابل کمپین های بازاریابی پولی، این راهنمای مرتبط را ببینید که به این سوال پاسخ می دهد، آیا SEO بهتر از PPC است.
خلاصه ای از اگر سئو به رشد ،ب و کار من کمک می کند
یکی دیگر از راه های سئو به رشد ،ب و کار شما این است که آگاهی از برند شما را بهبود می بخشد. آگاهی از برند به میز، اشاره دارد که مخاطب هدف شما برند شما را می شناسد و به خاطر می آورد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.