پاسخ های خود را در زیر ارسال کنید و ما ممکن است پاسخ شما را در نوشتن نتایج نظرسنجی خود قرار دهیم!
خواه شما یک بازاریاب در خط مقدم در آژانس هستید، داخلی یا به ،وان یک فریلنسر کار می کنید، به ما اطلاع دهید آیا برای پذیرش اجباری Google Analytics 4 احساس آمادگی می کنید – و چرا.
صراحتاً صادق باشید. نظر شما در مورد GA4 چیست؟ آیا فکر میکنید این حرکت خوبی از سوی گوگل بود یا ،وماً کار شما را سختتر میکند؟ آیا وسوسه شده اید که به دنبال یک پلتفرم جایگزین بگردید یا GA4 همه جعبه های شما را علامت می زند؟ این فرصت شماست تا نظر خود را بگویید!
حتی اگر گوگل ماههاست که به بازاریابان میگوید که تغییر را انجام دهند.در اسرع وقتا،ر وبسایتها در سراسر جهان هشدارها را نادیده گرفتند و از 21 ژوئن همچنان از UA استفاده می،د. این تصمیمی است که بسیاری ممکن است از صبح شنبه که UA رسماً غروب میکند پشیمان شوند.
شارون ماستین، مدیر عامل گروه بازاریابی Mostyn، میگوید: «مطمئناً دلایلی وجود دارد که بسته به بودجه شما، بسته به نوع ردیابی مورد نیازتان، به جای دیگری نگاه کنید. چیزی که من با بسیاری از مشتریان مراقبت های بهداشتی می بینم این است که گوگل آشکارا گفته است که ما با HIPAA سازگار نیستیم. بنابراین این دلیل خوبی برای در نظر گرفتن گزینههای جایگزین است.»
به نظر می رسد که GA4 بهترین شروع را نداشته است – اما ما می خواهیم نظرات شما را بشنویم! آیا هنوز تغییر را انجام داده اید؟ قرار نیست زحمت بکشی؟ یا قبلاً و کاملاً آن را دوست داشته اید؟
زمان انتقال وب سایت شما از Universal Analytics به Google Analytics 4 در حال اتمام است.
منبع: https://searchengineland.com/ready-google-،ytics-4-poll-428747
در سوی دیگر سکه، برخی از برندها از راهنمایی های گوگل پیروی کرده و GA4 را پذیرفته اند – اما به نظر می رسد بسیاری از بازاریابان با این ابزار جدید کنار نمی آیند. در واقع، برخی حتی شروع به جستجوی پلتفرم های جایگزین کرده اند.