اما نه تنها این کار بسیار وقت گیر است، بلکه تضمینی ندارید که کدام لینک به شما اشاره می کند و از چه متنی لنگر استفاده شده است.
،ین کوپر، بنیانگذار Claims Bible، میگوید: «میتو،د از شرکا و افراد در صنعت خود بخواهید که از طریق سایت شما نگاهی بیندازند و بازخورد خود را ارائه دهند.
مطمئناً، شما میتو،د از طریق ارتباط تهاجمی برای ایجاد پیوند، یک آژانس روابط عمومی یا گروهی از نویسندگان محتوا را استخدام کنید، اما آیا این استراتژیهای جایگزین ساده زیر میتوانند به شما برتری دهند؟
نکته شماره 1 – زم، که هیچ ، دیگری این کار را نمی کند، محتوا را ارسال کنید
کوپر خاطرنشان میکند که ،بوکارها باید مراقب باشند تا فراموش نکنند که نرخ کلیک بالاتر در نتایج جستجوی Google نیز در زمان شروع سریع راهاندازی سایت کمک میکند.
ایجاد فهرستهای برتر مانند بهترین شهرها برای انجام کاری، تشکیل خانواده یا بازنشستگی، تمایل بیشتری نسبت به دیگران به خود جلب میکند، به خصوص اگر پر از دادهها باشد.»
او میگوید: «به،وان مثال، اگر رتبه 9 را دارید و افراد بیشتری نسبت به رتبه 3 یا 4 روی شما کلیک میکنند، این نیز باید به رتبهبندی شما کمک کند. ایدههای مشابه شامل ارسال ایمیلهای انفجاری و پیامهای اس ام اس یا اعلامیه بزرگ در لینکدین، اما پیوند دادن به وبسایت شما است. به لینکدین ترافیک ندهید، آن را برای خودتان نگه دارید!»
نکته شماره 3 – پیوندها را از منابع ساده دریافت کنید
“شما باید درک کنید که گوگل یک الگوریتم و یک ماشین است و نه فقط مجموعه ای از لباس ها که وب سایت ها را یک به یک نگاه می کنند.”
آلن همچنین خاطرنشان میکند که ،بوکارها باید حمایت مالی از سازمانهای بزرگ در صنعت سلامت یا غیرانتفاعی را در نظر بگیرند، زیرا اغلب پیوند و نشان را به ،وان بخشی از آن در وبسایتهای خود میدهند. او میگوید: «شما هم میتو،د به یک هدف بزرگ کمک کنید.
ما مرتباً می شنویم که زمان حضور در سایت یک نشانگر خوب سئو است، به هر حال، اگر افراد برای مدت طول، روی سایت شما بمانند و به صفحات مختلف مراجعه کنند، این نشان می دهد که اطلاعات شما مفید است، در مقایسه با کاربری که بعد از آن می آید و می رود. 5 ث،ه، در نتیجه نرخ پرش پایین.
یکی دیگر از موارد جذاب، راهاندازی یک مسابقه تحصیلی یا مقاله نویسی است – که اگر موقعیت خوبی داشته باشد، میتواند لینکهایی را از دانشگاهها و کالجها جذب کند.
نکته 5 – آیا شروع به سقوط کرده اید؟ ساده، محتوا را تازه کنید
«قابل درک است که چندین ناشر از داشتن اطلاعات بیشتر در مقالات خود بسیار هیجان زده بودند و خوشحال بودند که پیوندی را به ،وان مرجع ارائه دهند. لینک بیلدینگ به دست آمد!»
نکته شماره 4 – استفاده از طعمه پیوندی که قبلاً موفقیت آمیز بوده است
این تصور که “محتوا پادشاه است” مطمئناً درست است – شما به محتوای با کیفیت خوب و محتوای منظم آپلود شده نیاز دارید تا نشان دهید فعال هستید و یک سایت غیرفعال نیستید.
با بهروزرس،های الگوریتمهایی که به صورت منظمتر منتشر میشوند، ماندن در بالای صفحههای نتایج موتور جستجوی Google (SERP) هرگز سختتر نبوده است.
یکی از سنتیترین تکنیکهای لینکسازی، ایجاد قطعات باکیفیت مبتنی بر دادهها و سپس ایمیل ، و بازگرداندن لینکها به آن به ،وان منبعی است، مانند ماشین حساب، پولی که میتوان پسانداز کرد و غیره.
ماری توضیح میدهد که گوگل هر روز یا حداقل هر چند روز یکبار دوباره ،یده میکند و تاکید میکند که تشخیص دقیق این موضوع دشوار است. او میگوید: «اگر میتو،د محتوا را در زمانهای متفاوتی از روز یا سال پست کنید و گوگل تصمیم بگیرد سایت شما را فهرستبندی کند، چه ،ی میداند، این میتواند به شما مزیت رقابتی بدهد.
لوک فیتزپاتریک، رئیس بخش دیجیتال در Earned Media توضیح میدهد: «تکنیک جایگزین ما شامل یافتن وبسایتهایی است که قبلاً مقالات یا پستهای وبلاگی در مورد موضوع شما نوشتهاند، خواه در مورد سلامتی، امور مالی، سفر یا هر چیزی که نظر متخصص دارد صحبت کنید».
او میگوید: «رویکرد ما شامل تماس با همه آن راهنماها در صفحات دو تا دهم، تماس با آنها و ارائه دادههای اضافی برای کمک به «جمع،» و اصلاح مقالههایشان است.
گوگل محتوای تازه را دوست دارد و این به فهرستبندی شما کمک میکند، بنابراین عجیب نیست که صفحات فرود اصلی خود را هر ۶ ماه یا بیشتر بهروزرس، کنید تا این بهروزرس، را به شما ارائه دهد.