متیو راجرز رئیس مدیریت کمپین در برترین آژانس بازار دیجیتال مستقر در من،تر است اضافه ، مردم و بیش از 14 سال تجربه بازاریابی دارد. می تو،د او را دنبال کنید لینکدین اینجا. او همچنین یکی از اعضای قدیمی هیئت مشاوره جمعی کلیک زد است.
برای پیشی گرفتن از آن، قبل از هر چیز یک حساب Google Analytics 4 راه اندازی کنید. در مرحله بعد، به این نگاه کنید که چه داده هایی را جمع آوری می کنید و چگونه آنها را جمع آوری می کنید. سفر و شیوه های جمع آوری داده های خود را مجددا ارزیابی کنید.
به ابزارهایی که در حال حاضر استفاده می کنید و اینکه چگونه می تو،د ابزارهای خود را برای شما هوشمندتر کنید نگاه کنید.
برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.
اما چیزی که می د،م این است که شما باید زودتر یک حساب کاربری GA4 ایجاد کنید.
این چیزی است که جمع آوری داده های منصفانه در نظر گرفته می شود. شما مایلید بخش هایی از خود را به اشتراک بگذارید، اما نه کل تصویر را.
روی کوکی های شخص اول سرمایه گذاری کنید. همانطور که در iOS 14.5 دیدیم، تبلیغکنندگ، مانند گوگل و فیسبوک در مورد ردیابی دادهها با کوکیهای شخص ثالث به شدت تحت تأثیر قرار میگیرند.
در این مرحله، امپراتوری فناوری که آنها ساخته اند تقریباً علیه غول جستجو کار می کند. وقتی آنها دادههای زیادی جمعآوری میکنند، آن قطعات اره منبت کاری اره مویی به سرعت شروع به انباشته شدن میکنند و وقتی همه ابزارها برای کنار هم قرار دادن اره منبت کاری اره مویی در اختیار دارند، آن وقت است که کشورهایی مانند ایتالیا باید پای خود را بگذارند.
با راهاندازی آن اکنون، دادههای تاریخی مورد نیاز برای استفاده از ابزارها و ویژگیهای جدید را خواهید داشت.
لورا کاونی، رئیس بازاریابی در تجزیه و تحلیل خط کش. لورا بیش از 6 سال تجربه در ارائه کمپین های بازاریابی انتها به انتها دارد و در مورد آزمایش ها و مشکلاتی که بازاریابان روزانه با او مواجه می شوند بحث می کند. لینکدین کانال
با این حال، ایتالیا اخیرا به فرانسه و اتریش ملحق شد و حکم داد که Google Analytics از مرزهای «مجموعه منصفانه» فراتر رفته و قو،ن GDPR را زیر پا گذاشته است.
استدلال ایتالیا، و به زودی بسیاری از مناطق دیگر، این است که گوگل به سادگی اطلاعات زیادی دارد که به درستی پنهان نشده است. این بسیار فراتر از اثر انگشت معمولی است، مردم در هنگام استفاده از اینترنت آن را ، می کنند. از آنجایی که دادههای مورد استفاده در Google Analytics باید از طریق سرورهای موجود در خاک آمریکا منتقل شوند، آنها این را نیز نقض دیگری در نظر میگیرند حکم 2020 Schrems II به خصوص.
خلاصه 30 ث،ه ای:
- جمعآوری دادههای منصفانه زم، است که مردم مایلند بخشهایی از خود دیجیتالی خود را بدون ارائه تصویر کامل به اشتراک بگذارند
- به نظر می رسد امپراتوری داده گوگل به حضور آن در اروپا نتیجه مع، می دهد زیرا ایتالیا به فرانسه و اتریش ملحق شد و حکم داد که Google Analytics از مرزها فراتر رفته است.
- هنگامی که سازمان حفاظت از داده های ایتالیا (DPA) دریافت که گوگل در واقع به اندازه کافی برای پنهان ، این آدرس های IP انجام نمی دهد، به این م،ی که کاربران به راحتی قابل شناسایی هستند، زمزمه ها به زودی به فریاد تبدیل شد.
- این چه تاثیری بر صنعت سئو خواهد داشت و آیا کشورهای بیشتری به این شورش خواهند پیوست؟