آیا از پشته martech خود بیشترین بهره را می برید؟ در نظرسنجی جایگزینی 2023 شرکت کنید

ما می خواهیم بد،م به چه نتایجی رسیده اید. آیا پشته موجود خود را تثبیت کرده اید؟ آیا با ابزارهای نویدبخش قمار کرده اید؟ آیا ممکن است دارایی های فناوری خود را کاهش دهید؟

همه آنها در لیست بالاتر از هزینه بودند. چه چیزی، اگر چیزی تغییر کرده است؟

اندازه گیری دما در پس زمینه عدم اطمینان اقتصادی، تصور ما این است که هنوز تشنگی برای نوآوری، کارایی فناوری پیشرفته و تصمیم گیری مبتنی بر داده با پشتیب، بهتر وجود دارد. به هر حال، بازاریابان به سختی در به دست آوردن هوش مصنوعی مولد تردید کرده اند.

نیاز برای ویژگی های بهتر بررسی سال 2022 نشان داد که راه حل ها جایگزین شده اند تلاش برای ویژگی های بهتر، به خصوص:

  • ادغام بهتر / API باز.
  • قابلیت های داده بهبود یافته
  • قابلیت اندازه گیری بازگشت سرمایه
  • تجربه مشتری بهتر

این بدان م،ا نیست که ما محیط های دیجیتال چند وجهی خود را رها کرده ایم. ما متوجه شدیم که بسیاری از تجربیات مجازی به خوبی کار می کنند. با این حال، چیزی شبیه به کاهش سرعت در تحول دیجیتال (پس از شتاب دیوانه‌کننده سال 2020) وجود داشت که احتمالاً منجر به کاهش تعداد شرکت‌های فناوری بازاریابی شد که شاید خیلی سریع رشد کرده بودند.

اما ما به داده هایی نیاز داریم تا ببینیم آیا تصور ما درست است یا خیر. بنابراین لطفاً حدود سه دقیقه یا بیشتر وقت بگذارید تا نظرسنجی جایگزینی ما را تکمیل کنید و به ما اطلاع دهید که دنیای مارتک شما چگونه در حال تکامل است.

نظرسنجی جایگزینی MarTech 2023 اینجا است.


منبع: https://searchengineland.com/take-2023-martech-replacement-survey-427581

تحت محدودیت های بودجه و همچنین تحت فشار برای ایجاد رشد، رهبران عملیات بازاریابی و بازاریابی نگاهی دقیق به بازگشت سرمایه در راه حل های مارتک داشته اند.

ما در مکان بسیار متفاوتی نسبت به یک سال پیش هستیم. جهان دوباره برای تجارت باز شد. بسیاری از مردم به محل کار بازگشتند. دیگر نیازی به انجام تقریباً همه چیز – از ،ید تا معاشرت با دوستان – به صورت دیجیتالی نبود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است