آیا ارزش تبلیغات تجارت الکترونیک را دارند؟

کمپین‌های ،ید Advantage+ از اتوماسیون برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی ارائه تبلیغات استفاده می‌کنند. این امر دسترسی مشاغل تجارت الکترونیک به افراد بیشتری را که احتمالاً محصولات آنها را ،یداری می کنند، آسان تر می کند.

با وجود نگر،‌ها، آژانس تبلیغاتی ما با Advantage+ موفقیت زیادی داشته است.

این به نتایج چشمگیر برای برخی از مارک ها منجر شده است، با گزینه ای برای تغییر خودکار متن و تصاویر.

نگر، برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک

علاوه بر این، سیستم به سابقه KPI در خلاقیت ها و هدف گذاری نیاز دارد، بنابراین نمی تو،د آن را در یک حساب تبلیغاتی جدید اجرا کنید. ،ی باید قبل از استقرار +Advantage آزمایشی انجام دهد تا مطمئن شود که برای موفقیت بهینه شده است.

کمپین‌های ،ید Advantage+ ابزاری کارآمد هستند که به ،ب‌وکارهای تجارت الکترونیک اجازه می‌دهند روی خلاقیت‌های بهتر کار کنند. در همان زمان، فیس بوک تمام کارهای سنگین را برای هدف قرار دادن و جذب افراد واجد شرایط به محتوای شما انجام می دهد.

اما آیا Advantage+ ارزش این تبلیغات را دارد؟

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فناوری بحث برانگیز است زیرا کنترل را به پلت فرم می دهد. برای اطمینان از مرتبط بودن و تبدیل شدن محتوا و تبلیغات خود، تلاش کنید.

این فناوری تبلیغاتی نوآورانه بهترین شیوه های اثبات شده را با یادگیری ماشینی برای بهینه سازی ارائه تبلیغات ادغام می کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/facebooks-advantage-s،pping-campaigns-worth-ecommerce-hype-394318

تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بودجه را بر اساس عملکرد تنظیم کنیم.

اولاً، این فناوری در حال حاضر فقط برای مشاغل تجارت الکترونیک در دسترس است. در حالی که گزارش شده است که بیش از 90٪ از کاربران تجارت الکترونیک این را عرضه کرده اند، مشخص نیست چه زم، فیس بوک این امکان را برای همه افراد خارج از تجارت الکترونیک در دسترس قرار می دهد.

اگر ،ب و کار تجارت الکترونیک شما دارای فرآیند فروش آنلاین ثابت شده و محتوا و تبلیغات با کیفیت است، کمپین های ،ید Advantage+ ارزش امتحان ، را دارند.

مدل‌های جدید یادگیری ماشینی می‌توانند به سرعت یاد بگیرند که کدام یک از خلاقیت‌ها بر اساس جایی که در مسیر ،ید هستند، در بین مشتریان طنین‌انداز می‌شود.

با کمپین‌های ،ید Advantage+، فیس‌بوک تمام کارهای سنگین را برای هدف‌یابی انجام می‌دهد و عمدتاً افراد واجد شرایط را به محتوای شما جذب می‌کند.

ما به ،وان انسان، بر اساس بسیاری از ال،ای قبلی و حوزه محدود آگاهی و دانش خود عمل می کنیم. با Advantage+، هوش مصنوعی آگاهی بیشتری نسبت به هدف‌یابی و مدل‌سازی مشتری ایده‌آل دارد.

یکی از معایب Advantage+ این است که شما نمی تو،د هدف گذاری را تعریف کنید.

اما در پایان روز، هوش مصنوعی نمی‌تواند هدف بازاریابی یا برنامه کلی شما را پردازش کند، و همچنین احساساتی در مورد اینکه به چه سمتی حرکت کند، ندارد.


نگر، دیگر این است که با Advantage+، کنترل را به پلتفرم می دهید. در حالی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تبلیغات را متحول کرده است، ضروری است که به این ابزارهای جدید با دوز سالمی از شک و تردید نزدیک شویم.

بیایید شیرجه بزنیم و بفهمیم.

آیا تبلیغات تجارت الکترونیک را در فیس بوک اجرا می کنید؟ سپس احتمالاً نام کمپین های ،ید Advantage+ را شنیده اید.

اما به یاد داشته باشید، این فقط یک ابزار در جعبه ابزار تبلیغات دیجیتال بزرگتر است. با دوز سالمی از شک و تردید به این فناوری نزدیک شوید و قبل از به کارگیری آن اطمینان حاصل کنید که برای موفقیت بهینه شده است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بیش از 80 درصد از مشتریان تجارت الکترونیک ما در Advantage+ هستند و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) بسیار خوب بوده است.

این به ،ب و کارها اجازه می دهد تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند که احتمالاً محصولات آنها را ،یداری می کنند و فروش بیشتری را با زمان راه اندازی کمتر و کارایی بیشتر افزایش می دهد.

در حالی که کمپین های ،ید Advantage+ مبتکرانه و هیجان انگیز هستند، نگر، هایی وجود دارد که صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک باید از آن آگاه باشند.

برای مثال، اگر محصولاتی برای ،ن دارید، Advantage+ همچنان تبلیغات را به مردان نشان می‌دهد. این به طور بالقوه می تواند منجر به هدر رفتن هزینه تبلیغات و کاهش ROI شود.

این سیستم تنوع بی‌شماری از تبلیغات را ایجاد می‌کند، ارزیابی می‌کند که چقدر با مخاطبان طنین‌انداز می‌شوند، و سپس بازار را با انواعی که بهترین عملکرد را دارند پر می‌کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است