آنچه شما باید بدانید تا از عدم اطمینان اقتصادی و خریدار فراتر بروید

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

به پانل ما بپیوندید تا درباره نحوه غلبه بر بزرگترین چالش‌های بازاریابان و فناوری که برای رسیدن به نتایج به کار گرفته‌اند بیشتر بد،د. شرکت کنندگان یک نسخه از گزارش را دریافت خواهند کرد.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-what-you-need-to-know-to-rise-above-economic-and-buyer-uncertainty-386691ثبت نام امروز برای “آنچه بازاریابان باید بدانند تا از عدم اطمینان اقتصادی و ،یدار بالاتر بروند” ارائه شده توسط Highs،.


MarTech اخیراً نزدیک به 300 بازاریاب از برندهای سراسر ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد تا مهمترین چالش ها و استراتژی های آنها برای غلبه بر آنها را کشف کند. این نظرسنجی نشان داد که همسویی داخلی در ابتکارات ورود به بازار در سراسر بخش‌ها مهم‌ترین مانعی است که بازاریابان با آن روبرو هستند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است