به پانل ما بپیوندید تا درباره نحوه غلبه بر بزرگترین چالشهای بازاریابان و فناوری که برای رسیدن به نتایج به کار گرفتهاند بیشتر بد،د. شرکت کنندگان یک نسخه از گزارش را دریافت خواهند کرد.
درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.