آمازون با فروش 12.7 میلیارد دلاری در ایالات متحده، بهترین روز پرایم روز را جشن می گیرد

طبق داده های Adobe Analytics، این رویداد دو روزه که در 11 و 12 جولای برگزار شد، شاهد افزایش 6.1 درصدی هزینه های سالانه در ایالات متحده بود و به 12.7 میلیارد دلار رسید.

شبکه های رسانه ای ،ده فروشی نیروی جدیدی در این سال، شبکه‌های رسانه ،ده‌فروشی (RMNs) نیز به بازدهی Prime Day کمک ،د. به گفته Salesforce، ترافیک ارجاع شده به وب سایت های ،ده فروشی از RMN ها بیش از 70 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

  • «تبلیغات در شبکه‌های رسانه‌ای ،ده‌فروشی چشم‌های مصرف‌کنندگان را در طول روز پرایم به خود جلب کرد. راب گارف، معاون و مدیر ،ده فروشی Salesforce، گفت: ما شاهد افزایش شدید ترافیک از این رسانه نوظهور بودیم – که آن را به یکی از اجزای مهم آمیخته بازاریابی تبدیل کرد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


«روز پربازدید به یکی از بزرگترین لحظات تجارت الکترونیک در سال تبدیل شده است، زیرا مشتریان از تخفیف‌های عمده تعدادی از ،ده‌فروشان مختلف استفاده می‌کنند. Vivek Pandya، تحلیلگر ارشد در Adobe Di،al Insights گفت: «هزینه‌های رکورددار به ما نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان از شکارچیان داخلی خود بهره می‌برند، دسته‌های خاصی مانند لوازم الکترونیکی و پوشاک را ذخیره می‌کنند، در حالی که تخفیف‌ها همچنان زیاد است.»


گزارش تکمیلی در مورد این داستان از کریس وود.

منبع: https://searchengineland.com/amazon-prime-day-best-record-sales-429407

اعضای پرایم بیش از 375 میلیون محصول را در سراسر جهان عرضه ،د و بیش از 2.5 میلیارد دلار در معاملات تخفیف دار آمازون صرفه جویی ،د.

روز بعدی آمازون پرایم کی است؟ آمازون هنوز تأیید نکرده است که آیا قطعاً دومین روز پرایم در سال جاری برگزار می شود یا خیر. با این حال، سال گذشته، علاوه بر میزب، فروش دو روزه در ماه ژوئیه، آمازون نیز میزبان 11 و 12 اکتبر بود.

یافته های اضافی گزارش ادوبی آنالیتی، علاوه بر شناسایی میز، که مشتریان هزینه کرده‌اند، نحوه تغییر فرآیند ،یدشان را نیز مشخص می‌کند:

  • سفارشات Buy Now Pay Later (BNPL) نسبت به مدت مشابه سال قبل 19.5 درصد افزایش داشته و 6.4 درصد از کل سفارشات آنلاین را تشکیل می دهد.
  • BNPL 461 میلیون دلار درآمد ایجاد کرد.
  • BNPL در درجه اول برای محصولات ،یداری شده در دسته های پوشاک، مبلمان/خانه و لوازم الکترونیکی استفاده می شد
  • فروش گوشی های هوشمند نسبت به سال قبل 42.7 درصد افزایش داشته و 43.7 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است.

Amazon Prime Day 2023 رکوردها را ش،ت و موفق ترین ،ده فروش تا به امروز شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. محبوبیت Amazon Prime Day در حال افزایش است و با چنین حجم بالای ترافیک، زمان بسیار خوبی برای بازاریابان برای تبلیغات و بهینه سازی در پلتفرم برای حدا،ر دسترسی است. برای ،، که قبلاً در آمازون تبلیغ می کنند، ممکن است ارزش افزایش هزینه تبلیغات را داشته باشد. این رویداد دوسالانه به برندها این فرصت را می‌دهد که نه تنها روابط خود را با مشتریان فعلی تقویت کنند، بلکه مشتریان جدیدی را نیز جذب و جذب کنند، که به طور بالقوه می‌تواند به افزایش آگاهی از برند کمک کند و منجر به بازگشت سرمایه بالاتر شود.

چه تخفیف هایی ارائه شد؟ آمازون در تمام دسته بندی های سبد محصولات خود تخفیف هایی ارائه می دهد – اگرچه همه محصولات شامل نمی شوند:

  • لوازم الکترونیکی تا 16 درصد تخفیف داده شد
  • پوشاک با 13 درصد تخفیف
  • ،اب بازی تا 15 درصد تخفیف داشت
  • لوازم ورزشی با 9 درصد تخفیف
  • مبلمان با 7 درصد تخفیف

چه دسته هایی بیشترین افزایش فروش را گزارش ،د؟ افزایش هزینه ها در چندین دسته توسط Adobe گزارش شده است. در مقایسه با میانگین فروش روزانه در ماه ژوئن:

  • فروش لوازم خانگی 52 درصد افزایش یافت
  • فروش ،اب بازی 27 درصد افزایش یافت
  • افزایش 24 درصدی فروش پوشاک
  • افزایش 12 درصدی فروش لوازم الکترونیکی
  • فروش لوازم التحریر و اداری 76 درصد افزایش یافت