جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
به تماس گوش کن اگر به تماس کامل درآمد Alphabet علاقه مند هستید، می تو،د گوش دهید اینجا. همچنین می تو،د گزارش درآمد Alphabet را مشاهده کنید اینجاو گزارش مایکروسافت اینجا.
حدا،ر عملکرد فکر نمیکردم بدون صحبت در مورد پرفورمنس م،، از وضعیت درآمد خارج شویم. شیند، اشاره کرد که پذیرش کمپین های Performance Max تا به امروز 5 برابر سال افزایش یافته است. اگرچه، ذکر نشده است که آیا این اعداد شامل حسابهایی هستند که به طور خودکار از Smart S،pping به PMax بهروزرس، شدهاند یا خیر.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/alphabet-microsoft-release-end-of-quarter-earnings-386751
روند جستجوی تابستان فیلیپ شیند،، CBO، گوگل اضافه می کند که معاملات هتل در لحظه آ، و تعطیلات تابست، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برندهای مسافرتی به استفاده از ابزارهای جدید برای ساده ، فرآیندهای رزرو و رزرو ادامه دادند. ،دهفروش، که از یک استراتژی کامل همهکاناله از جمله استفاده از ویژگیهای کربساید و پیکاپ بهره میبرند، درآمد را تا 34 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دادند. شیند، ادامه میدهد که جستجو برای “باز ، در نزدیکی من” در سطح جه، 8 برابر سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای “فروشگاههای طراح” 90 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، دسته بندی های پوشاک مانند لباس های ،نه و سایر مقوله های زیبایی مانند عطرها و رایحه ها مورد توجه قرار گرفتند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه اعداد آنقدرها که تحلیلگران پیش بینی می ،د خوب نیستند، تبلیغات گوگل به این زودی ها به جایی نمی رسد. محصولات جدید در CTV، بازی، شورت، و ،ید، درآمد تبلیغات را حفظ میکنند، علیرغم اینکه برخی از تبلیغکنندگان این پلتفرم را به کلی کنار گذاشتهاند. با توجه به اینکه آنها نمیتوانند سهم بیشتری از بازار به دست آورند، محصولات و ویژگیهای جدید تنها راه برای تداوم حرکت (به غیر از پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات) خواهند بود. من کنجکاو خواهم بود که ببینم پذیرش ویژگی های جدید در Q3 چگونه خواهد بود.
ثابت نگه داشتن گوگل ادعا میکند که علیرغم برخی عقبنشینیها از سوی تبلیغکنندگان و نااطمین، مالی، عملکرد در جستجو قوی بود و «مشتریان هنوز ارزشی را میبینند». ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت در طی تماس درآمدی، در مورد تغییرات جستجو و افزایش فرصتهای ،ید و همچنین تلاش برای رقابت با TikTok و اینستاگرام صحبت کرد.
گوگل و مایکروسافت روز گذشته درآمدهای سه ماهه خود را منتشر ،د. هر دو شرکت امتیاز را از دست دادند و در برخی زمینه ها کوتاه آمدند، اما در ا،ر موارد با توجه به شرایطی مانند جنگ در اوکراین (،وج خدماتشان از روسیه)، مسائل زنجیره تامین، عدم اطمینان اقتصادی و توقف استخدام ها ثابت هستند.
درباره نویسنده
حرکت کوتاه YouTube S،rts. پیچای گفت که یوتیوب شورت توسط بیش از 1.5 میلیارد کاربر در هر ماه و بیش از 30 میلیارد بازدید روزانه مشاهده می شود. مش،ین از 5 میلیون مش، فراتر رفتند – از جمله موارد آزمایشی. هفته گذشته، همکاری با S،pify اعلام کرد که به تبلیغکنندگان و سازندگان فرصتهای بیشتری برای تبلیغ محصولات میدهد.
در اینجا چند نکته کلیدی آورده شده است:
توسعه های جدید. ویژگیهای 3 بعدی AR نیز برای چند ،دهفروش مانند Target و Wayfair در دسترس است و به مشتریان اجازه میدهد محصولات را در زندگی واقعی ،ید کنند. علاوه بر این، فرمتهای تبلیغاتی جدید امکان جستجوی بصری بیشتر در مرور را فراهم میکنند. بیننده CTV 3.1 برابر موثرتر از تلویزیون معمولی است و بازارهای CTV به بازارهای LATAM و EMEA گسترش خواهند یافت. در نهایت، شیندر اشاره میکند که استراتژیهای قیف کامل در حال افزایش سرعت هستند و تبلیغکنندگ، که از آنها استفاده میکنند، ۸۰٪ دسترسی منحصربهفرد را در بین برندها و کمپینهای اکشن تجربه میکنند.