توسعه های جدید. ویژگیهای 3 بعدی AR نیز برای چند ،دهفروش مانند Target و Wayfair در دسترس است و به مشتریان اجازه میدهد محصولات را در زندگی واقعی ،ید کنند. علاوه بر این، فرمتهای تبلیغاتی جدید امکان جستجوی بصری بیشتر در مرور را فراهم میکنند. بیننده CTV 3.1 برابر موثرتر از تلویزیون معمولی است و بازارهای CTV به بازارهای LATAM و EMEA گسترش خواهند یافت. در نهایت، شیندر اشاره میکند که استراتژیهای قیف کامل در حال افزایش سرعت هستند و تبلیغکنندگ، که از آنها استفاده میکنند، ۸۰٪ دسترسی منحصربهفرد را در بین برندها و کمپینهای اکشن تجربه میکنند.
روند جستجوی تابستان فیلیپ شیند،، CBO، گوگل اضافه می کند که معاملات هتل در لحظه آ، و تعطیلات تابست، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برندهای مسافرتی به استفاده از ابزارهای جدید برای ساده ، فرآیندهای رزرو و رزرو ادامه دادند. ،دهفروش، که از یک استراتژی کامل همهکاناله از جمله استفاده از ویژگیهای کربساید و پیکاپ بهره میبرند، درآمد را تا 34 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دادند. شیند، ادامه میدهد که جستجو برای “باز ، در نزدیکی من” در سطح جه، 8 برابر سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای “فروشگاههای طراح” 90 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، دسته بندی های پوشاک مانند لباس های ،نه و سایر مقوله های زیبایی مانند عطرها و رایحه ها مورد توجه قرار گرفتند.
حرکت کوتاه YouTube S،rts. پیچای گفت که یوتیوب شورت توسط بیش از 1.5 میلیارد کاربر در هر ماه و بیش از 30 میلیارد بازدید روزانه مشاهده می شود. مش،ین از 5 میلیون مش، فراتر رفتند – از جمله موارد آزمایشی. هفته گذشته، همکاری با S،pify اعلام کرد که به تبلیغکنندگان و سازندگان فرصتهای بیشتری برای تبلیغ محصولات میدهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو