آزمایش‌های تبلیغات مبتنی بر علاقه Google نشان می‌دهد که هزینه‌های تبلیغات، نرخ کلیک اندکی کاهش یافته است

تو عمیق تر می تو،د نتایج کامل مطالعه گوگل را بخو،د اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. تغییر به سمت راه حل های مخاطب مبتنی بر علاقه حفظ حریم خصوصی، آینده تبلیغات دیجیتال را نشان می دهد. از آنجایی که کوکی‌های شخص ثالث در حال منسوخ شدن هستند، پذیرش راه‌حل‌های تبلیغاتی نوآورانه که از حریم خصوصی کاربر محافظت می‌کنند برای حفظ عملکرد تبلیغات، برآورده ، انتظارات مصرف‌کننده و حمایت از رشد ،ب‌وکار بسیار مهم است. با اتخاذ این راه‌حل‌های جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از اثربخشی مداوم در هدف‌گیری و نرخ تبدیل اطمینان حاصل کنند و در عین حال استانداردهای حفظ حریم خصوصی را رعایت کنند و در چشم‌انداز صنعتی که به سرعت در حال تغییر است، پیشروی کنند.


منبع: https://searchengineland.com/googles-interest-based-ad-experiments-s،w-ad-spend-click-through-rates-down-slightly-395734

در سه ماهه اول سال 2023، پلتفرم‌های Google Ads آزمایشی را برای تعیین اثربخشی راه‌حل‌های IBA هنگام تکیه بر ،یبی از سیگنال‌های حفظ حریم خصوصی، از جمله اطلاعات متنی، شناسه‌های شخص اول، و Topics API از جعبه ایمنی حریم خصوصی.

چرا مهم است. گوگل معتقد است که پلتفرم‌های فناوری تبلیغات می‌توانند استاندارد جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی تعیین کنند که انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند و در عین حال ابزارهای مورد نیاز برای رشد از طریق نوآوری را در اختیار ،ب‌وکارها قرار می‌دهد. در ماه‌های آینده، Google به اجرای دورهای بیشتری از آزمایش‌ها و ارائه بازخورد منظم به Chrome و صنعت گسترده‌تر ادامه خواهد داد. به ،وان یک تبلیغ‌کننده، مهم است که راه‌حل‌های تبلیغاتی نوآورانه را اتخاذ کنید که از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند و عملکرد را افزایش می‌دهد.

نتایج. نتایج با استفاده از راه‌حل‌های مخاطب مبتنی بر علاقه (IBA) با سیگنال‌های حفظ حریم خصوصی در شبکه نمایش، هزینه‌های تبلیغ‌کننده Google Display Ads در IBA، به‌،وان پرو،ی برای مقیاس به‌دست‌آمده (به این م،ی که یک معیار یا مقدار خاصی برای ،ن استفاده می‌شود) مقایسه شد. یا نشان دهنده میزان یا سطح تأثیر به دست آمده در یک زمینه خاص است. در این مورد، نشان می دهد که معیار داده شده به ،وان یک معیار غیرمستقیم برای کمک به درک دسترسی یا موفقیت کلی یک جنبه خاص مورد بحث است.

  • هزینه‌های تبلیغ‌کننده برای مخاطبان مبتنی بر علاقه (IBA) در مقایسه با نتایج مبتنی بر کوکی‌های شخص ثالث، ۲ تا ۷ درصد کاهش یافت.
  • برای تبدیل در هر دلار، کاهش 1-3٪ بود.
  • نرخ کلیک در 90 درصد وضعیت موجود باقی مانده است.
  • کمپین‌هایی که از استراتژی‌های پیشنهادی هدف‌یابی بهینه یا به حدا،ر رساندن تبدیل استفاده می‌کنند، کمتر تحت تأثیر حذف کوکی‌های شخص ثالث قرار گرفتند، که نشان می‌دهد یادگیری ماشینی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد نتایج داشته باشد.

نتایج یک آزمایش Google نشان داد که راه‌حل‌های مخاطب مبتنی بر علاقه در مقایسه با کوکی‌های شخص ثالث عملکرد من،ی داشتند.

آزمایش. Google Ads و Display & Video 360 آزمایش‌هایی را با راه‌حل‌های مخاطبان مبتنی بر علاقه انجام داده‌اند، قبل از اینکه کروم کوکی‌های شخص ثالث را منسوخ کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است